خانه / دپارتمان آموزش / آموزش پذیرایی و تشریفات / آداب دست دادن در محل کار رسمی
آداب دست دادن

آداب دست دادن در محل کار رسمی

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

آداب دست دادن در محل کار رسمی

در زندگی امروز دست دادن به صورت یک سنت اجتماعی معمول شده است و باید آداب مربوط به آن را رعایت نمود..

در آداب دست دادن رعایت نکات ذیل حائز اهمیت است:

  • همواره مقام بالاتر در دراز کردن دست پیش قدم می باشد.
  • در نظر داشته باشید ما قرار نیست با کلیه همکاران دست بدهیم
  • باید بدانیم سلام کردن واجب است اما دست دادن به هیچ عنوان واجب نیست.
  • دراز کردن دست توسط مقام پایین‌تر دور از نزاکت معمول می‌باشد.
  • به هنگام دست دادن نباید دست دیگر در جیب باشد و به جای توجه به فرد مقابل به اطراف نگاه کرد.
  • فرد تازه وارد می‌بایست اول به مقام بالاتر و سپس به سایر افراد دست دهد.
  • نباید به مدت طولانی دست افراد را نگاه داشت و بیش از حد لزوم فشار داد.
  • دست دادن با دستکش توسط آقایان برخلاف نزاکت است.

جهت آموزش آداب معاشرت اداری و تشریفات اداری به کلیه همکاران می توانید از قسمت تماس با ما مکاتبه نموده تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

2 دیدگاه

  • سلام ! حدس بزنید