آموزش نیروی خدماتی (اداری)

آنچه شرکت ها در مورد رانندگان اداری باید بدانند

5/5 - (1 امتیاز)

آموزش هایی که می توانیم در محل سازمان یا شرکت شما برگزار نماییم.


امروز قصد داریم در مورد دوره آموزشی تشریفات رانندگان اداری که پنجشنبه هفته گذشته در موسسه آموزشی مهارت گستر نوشیجان برگزار شد، مواردی را جهت بهبود و توسعه کارکنان نقلیه در شرکت‌ها و سازمان‌ها با شما به اشتراک بگذاریم.

 در شرکت هایی که راننده استخدام می کنند جهت عدم ایجاد اختلاف با کارکنان این بخش پسندیده تر است که خودرو را تحویل یک راننده مشخص دهند تا بتوانند موارد کنترل را به قرار زیر در کارهای خود داشته باشند:

  • وقتی که خودرو در اختیار یک شخص می باشد براحتی مشخص است که آن شخص جریمه رانندگی داشته یا خیر
  • اگر از نظر ظاهری به خودرو آسیبی وارد شد دیگر این راننده نمی تواند آن مشکل را کتمان نماید
  • در صورتی که خودرو را یک شخص براند به راحتی می تواند این خودرو را کنترل کند. (مثلاً سوار شدن دائم بر خودروهای دنده یا اتوماتیک)
  • سوار شدن با یک خودرو باعث می شود شخص بفهمد این ماشین چه مشکلاتی در حال حاضر یا آینده دارد
  • راننده می‌تواند انواع لوازم مورد نیازکه در آموزش رانندگان اداری توضیح داده می شود را در خودرو جایگذاری نماید.
پیشنهاد می‌کنیم ببینید  دلایل نارضایتی از شغل پرسنل خدمات

 

مسئله دوم و خیلی مهم این است که هنوز هم بسیاری از رانندگان در ایران به وظایف خود در قبال مدیران، همکاران و میهمانان شرکتی آگاه نیستند به طور مثال نمی دانند با باز کردن درب خودرو برای مدیران این کار باعث خوشایندی مدیر می‌شود و یا یک عمل وقت گیر است و همچنین فقط پیاده شدن و ایستادن در مقابل درب (برای احترام) تا مدیر سوار شود این عمل از نظر مدیران احترام محسوب می‌شود یا خیر

 باید بدانیم برخی از امور تشریفات قانونی نیستند که ما بتوانیم در این نوشتار نسبت به آنها استناد کنیم یا اینکه به مرجع و منبع خاصی رجوع نماییم در کل یک سری از رفتارها و عملکردها در یک شرکت به صورت عرف است و باید به عنوان شرح وظایف برای رانندگان تنظیم شود تا آنها بدانند که از نظر عرفی اگر در زمان سوار شدن مدیران از خودرو پیاده شوند این عملکرد برای یک مدیر مهم است یا خیر. اما آنچه را که می توانیم به صورت یک قانون نانوشته برای شما عزیزان اعلام کنیم این است که در هنگام سوار کردن مهمانان شرکت، راننده تشریفاتی بهتر است لباس مرتب پوشیده و آراسته باشد اگر مهمان چمدان سنگین دارد در حمل آنها به مهمانان کمک نماید و حتماً در خودرو را برای مهمان باز نموده تا ایشان سوار شده و تشریفات رانندگی را تا مقصد مورد نظر رعایت نمایند.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  اصول پذیرایی صبحانه کاری(نیروی خدماتی -کارکنان خدمات)

آموزش تشریفات اداری

 در این مورد موسسه آموزشی مهارت گستر نوشیجان جهت بالا بردن کارایی رانندگان اداری اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی به صورت کاملاً تخصصی نموده و برای موثر بودن آموزش یکسری سوالات نظرسنجی و همچنین چک لیست رانندگان را طراحی نموده تا بتوانیم توسط آنها رانندگان را کنترل نماییم و بهترین کارکنان را برای بخش نقلیه شرکت داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا