آموزش در محل کار شمادوره های آموزش حضوری

آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی

آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی

این دوره آموزشی بصورت خصوصی در محل تالار شما و یا دوره های عمومی در موسسه خدمات هتلداری و گردشگری نوشیجان برگزار می گردد.

هدف از آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی

آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی  جهت انجام صحیح امور محوله و برگزاری هرچه بهتر کلیه مراسمی که به تالار های پذیرایی ارجاع میگردد. و همچنین کمک به مشتریان تا در انتخاب تالار پذیرایی اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.

چه کسانی در دوره آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی شرکت می کنند

آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی مخصوص کلیه کارکنان تالارها-سالن دارها و حتی مدیران تالار ها و کلیه افرادی است که علاقمند به تاسیس و یا داشتن شغل تالار داری هستند.

چه مواردی در دوره آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی آموزش داده می شود

  1. آداب معاشرت و الگوهای رفتاری در سالن داری تالار های پذیرایی
  2. مشتری مداری و رعایت ارتباط با مشتری
  3. بهداشت فردی و عمومی در آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی
  4. آماده سازی تالار (میز و صندلی ، استیج ، پرده ها و…)
  5. چیدن میزها (بشقاب و کارد و چنگال میوه خوری ، آب معدنیفغ شیرینی و میوه ها و میزان صحیح هر یک)
  6. شارژ میوه و شیرینی  و آب معدنی سالن داری تالار های پذیرایی
  7. چیدن میز غذا ( بوفه – سلف سرویس و ایستاده بصورت وارمری و تغییر ترکیبات هر یک زمانی که غذا بک دو  و سه غذایی باشد
  8. چیدن میز نوشیدنی و دسر
  9. نظافت ظروف ، جمع آوری و نظافت محیط تالار

لطفا جهت هماهنگی در خصوص آموزش با شماره های 02188398748 و یا همراه 09120935196  تماس بگیرید.

جهت دریافت دو نمونه قرار داد حقوقی با مشتری تالار های پذیرایی از اینجا اقدام نمایید

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش تشریفات و مراسم در هتل

در پایان دیدن این فیلم آموزشی را به شما پیشنهاد میکنم

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن