آموزش در محل کار شماکارکنان رستوران و تالارها

آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی

4.6/5 - (47 امتیاز)

آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی

این دوره آموزشی بصورت خصوصی در محل تالار شما و یا دوره های عمومی در موسسه خدمات هتلداری و گردشگری مهارت گستر نوشیجان برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این دوره

این آموزش جهت انجام صحیح امور محوله و برگزاری هرچه بهتر کلیه مراسمی که به تالار های پذیرایی ارجاع میگردد. و همچنین کمک به مشتریان تا در انتخاب تالار پذیرایی اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.

چه کسانی در این دوره  شرکت می کنند

این دوره مخصوص کلیه کارکنان تالارها-سالن دارها و حتی مدیران تالار ها و کلیه افرادی است که علاقمند به تاسیس و یا داشتن شغل تالار داری هستند.

چه مواردی در دوره آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی آموزش داده می شود

  1. آداب معاشرت و الگوهای رفتاری
  2. مشتری مداری و رعایت ارتباط با مشتری
  3. بهداشت فردی و عمومی
  4. آماده سازی تالار (میز و صندلی ، استیج ، پرده ها و…)
  5. چیدن میزها (بشقاب و کارد و چنگال میوه خوری ، آب معدنیفغ شیرینی و میوه ها و میزان صحیح هر یک)
  6. شارژ میوه و شیرینی  و آب معدنی سالن
  7. چیدن میز غذا ( بوفه – سلف سرویس و ایستاده بصورت وارمری و تغییر ترکیبات هر یک زمانی که غذا بک دو  و سه غذایی باشد
  8. چیدن میز نوشیدنی و دسر
  9. نظافت ظروف ، جمع آوری و نظافت محیط تالار

آموزش کارکنان رستوران و تالار پذیرایی

جهت دریافت دو نمونه قرار داد حقوقی با مشتری تالار های پذیرایی از اینجا اقدام نمایید

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش رانندگی تدافعی ویژه رانندگان اداری و شرکتی

در پایان دیدن این فیلم آموزشی را به شما پیشنهاد میکنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا