خانه / مدرسان موسسه / رزومه امین حنیفه زاده (مدرس تشریفات و کافی شاپ)
رزومه حسین رحمتیان مدرس رسمی هتلداری و گردشگری

رزومه امین حنیفه زاده (مدرس تشریفات و کافی شاپ)

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)
  • تجارب کاری:
    از سال 1396 تا کنون شرکت پرداخت الکترونیک سداد مدیر خدمات و تشریفات تهران2019 10 29 10 13 33 - رزومه امین حنیفه زاده (مدرس تشریفات و کافی شاپ)
    از سال 1393 تا 1396 راه اندازی و تجهیز انواع رستوران
    از سال 1392 تا 1393 رستوران ناهید مدیر تهران ، مطهری
    از سال 1390 تا 1392 رستوران بنه سرپرست سالن تهران ، آپادانا
    از سال 1388 تا 1390 رستوران سنتی سما مدیر تهران ، پونک
    از سال 1385 تا 1388 دفتر تشریفات مراسم و مجالس سرپرست و مسئول برگزاری تهران ، پاسداران
    از سال 1383 تا 1385 نهاد ریاست جمهوری مهماندار Vip , Cip تهرانکاردانی ، سعد آباد
    از سال 1382 تا 1383 هتل بین المللی استقلال مهماندار تهران ، پارک وی
    تحصیلات:
    کارشناسی هتل داری دانشگاه علمی کاربردی بنیاد هتل داری
    سایر مدارک:
    1382 آشپزی هنرستان هتل داری و گردشگری بنیاد
    1382 مهمانداری پیشرفته هنرستان هتل داری و گردشگری بنیاد
    1383 پذیرایی و تشریفات(Vip , Cip) هنرستان هتل داری و گردشگری بنیاد
    1386 آداب معاشرت و مشتری مداری دانشگاه علمی کاربردی بنیاد
    1393 دوره کامل باریستا (کافی شاپ) مجموعه لمیز کافی
  • آموزش بانک مهر اقتصاد
  • آموزش شرکت کبال
  • آموزش کارکنان خدماتی موسسه مالی و اعتباری کوثر
  • آموزش کارکنان تشریفاتی شرکت کارسان آریا افق
  • آموزش 8 روزه نیروهای خدماتی و آبدارچی گروه افق
  • آموزش کارکنان مجتمع مسکونی برج باغ نیاوران (1398)
  • آموزش کارکنان خدماتی همگام خودرو (1398)
  • آموزش کارکنان شرکت پیام رسا (1398)
  • آموزش کارکنان راهداری (1398)
  • آموزش کارکنان شرکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (1398)
  • آموزش نیروهای خدمات و حفاظت فیزیکی مدیریت امن الکتریکی کاشف (1398)

مهارت های عمومی:
راهنمای تورهای داخلی ، اجرای انواع مراسم رسمی ، برگزاری انواع همایش ، سمینار و جلسات ، تدریس انواع دوره های کوتاه مدت از قبیل (مهمانداری مبتدی ، پیشرفته و حرفه ای – سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم – مشتری مداری – زبان بدن – روابط عمومی – آشپزی – تشریفات سازمانی – تکریم ارباب رجوع و غیره)

تخصص: تبدیل کارکنان آماتور به حرفه ای

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید