خانه / دپارتمان آموزش / آموزش پذیرایی و تشریفات / آموزش آداب معاشرت و مشتری مداری / آموزش رایگان : فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری
فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

آموزش رایگان : فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

آموزش رایگان : فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری
4.8 امتیاز در مجموع 22 رای از 1 تا 5

فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

با توجه به اینکه شاغل شدن در حرفه های هتلداری-گردشگری و تشریفات نیازمند داشتن ارتباطات و فن بیان قوی و حرفه ای می باشد بنا به درخواست بسیاری از عزیزان و دنبال کنندگان سایت بخشی از آموزش کلاسی را بصورت فیلم تقدیم حضورتان میکنیم امید است که بتوانیم در راه توسعه هتلداری و گردشگری کشور قدمی هرچند کوچک برداشته باشیم در این آموزش که بصورت سه قسمتی آماده شده از ارتباطات کلامی و غیر کلامی سخن به میان می آید و در پایان کلیه رفتارهای تشریفاتی مورد نیاز این شغل ها به سمع و نظرتان می رسد.

قسمت اول

 

قسمت دوم

 
 
قسمت سوم
1416227380 51525132998752603284 - آموزش رایگان : فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید