آموزش آداب معاشرت و مشتری مداریدپارتمان آموزش

آموزش رایگان : فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

فن بیان و ارتباطات در گردشگری و هتل داری

با توجه به اینکه شاغل شدن در حرفه های هتلداری-گردشگری و تشریفات نیازمند داشتن ارتباطات و فن بیان قوی و حرفه ای می باشد بنا به درخواست بسیاری از عزیزان و دنبال کنندگان سایت بخشی از آموزش کلاسی را بصورت فیلم تقدیم حضورتان میکنیم امید است که بتوانیم در راه توسعه هتلداری و گردشگری کشور قدمی هرچند کوچک برداشته باشیم در این آموزش که بصورت سه قسمتی آماده شده از ارتباطات کلامی و غیر کلامی سخن به میان می آید و در پایان کلیه رفتارهای تشریفاتی مورد نیاز این شغل ها به سمع و نظرتان می رسد.

قسمت اول

 

قسمت دوم

 
 
قسمت سوم
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن