خانه / کارگاه وسمینارها / گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی
گزارش آموزش عملی پیشخدمت اداری

گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی

بسمه تعالی

گزارش آموزش فنون پذیرایی و تشریفات ویژه پرسنل خدماتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

آموزش دوره پیشخدمت اداری در تاریخ 22/12/1395 در محل اداره کل انجام پذیرفت که در این دوره آموزشی موارد ذیل ارائه گردید:

  • الگوهای رفتاری و اداب معاشرت در مواجهه با ارباب رجوع و مهمانان اداری و همچنین مهمانان VIP
  • اصول و فنون پذیرایی در اتاق جلسات و اتاق مدیریت بصورت جلسات داخلی و جلسات خارجی
  • آداب رعایت بهداشت فردی و بهداشت عمومی
  • اصول استفاده از مواد شوینده و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده از برخی مواد جایگزین مواد شیمیایی
  • اصول آراستگی محیط کار

با توجه به اینکه آموزش در محل کار افراد انجام می گیرد و در ارائه آموزش از وسایل همان اداره استفاده میگردد، مواردی را که بعنوان نقص بوده و نیاز به بهبود دارد بصورت موردی ذکر میگردد:

  • پرسنل خدماتی نیاز به یونیفرم دارند تا هم از نظر شغلی مجزا گردند و همچنین از لحاظ بهداشتی مشکل بوجود نیایدلذا پیشنهاد میگردد حداقل برای پرسنل عادی خدمات از روپوش استفاده شده و برای فردی که در اتاق مدیریت وجلسات مهم ارائه خدمت می نماید از یک شلوار و جلیقه مشکی به همراه پیراهن نارنجی یا زرد استفاده شود.
  • با توجه به اینکه استفاده از مواد شیمیایی مانند انواع جرم گیر و سفید کننده باعث آسیب به پرسنل و سایر کارکنان میگردد،پیشنهاد می شود به جای مایع جوهر نمک از پودر رخشا استفاده شده و همچنین می توان از سرکه سفید در موارد ذیل استفاده نمود:

الف) سفید نموده و ضدعفونی کردن ظروف چای

ب) تمیز نمودن سینک ظرفشویی

ج) تمیز و براق نمودن شیرآلات

د) جرم گیری سماور و کتری برابر آموزش ارائه شده

  • پیشنهاد می شود به جای استفاده از دستمال تنظیف و خرید شیشه شوی از دستمال های میکرفیبر (ایرانی) استفاده گرددکه هم از لحاظ قیمت کاملا به صرفه بوده و هم از نظر آرگونومی شغلی کمترین آسیب را متوجه پرسنل می نماید.
  • استفاده از چک لیست های ارائه شده به مدت یکماه جهت ارزیابی پرسنل بعد از آموزش

kar 1 - گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی kar 2 - گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی kar 7 - گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی kar 8 - گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی kar 9 - گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی kar 10 - گزارش آموزش پیشخدمت اداری اداره کل کار و رفاه اجتماعی

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید