کارگاه وسمینارها

آموزش پذیرایی رسمی در شرکت بین المللی اریسا

4.8/5 - (32 امتیاز)

پذیرایی رسمی از مهمانان بین المللی

به در خواست شرکت اریسا آموزشی در محل این شرکت واقع در خیابان چهارباغ اصفهان برگزار گردید.

سوال ابتدایی از شرکت کنندگان این بود که آیا قبلا در زمینه پذیرایی و تشریفات آموزش دیده اند یا خیر؟ و سوال دوم اینکه وظیفه اصلی و کلیدی که شرکت نیازمند انجام آن از طرف نیروی خدمات هست چه مواردی می باشد: که البته سوال دوم از سرپرست مجموعه پرسیده می شود.در مرحله بعد برای شناخت میزان آشنایی آنان آزمون (pre-test) گرفته شدوبعد از شناخت اولیه از افراد آموزش بصورت رسمی برگزار گردید.

در این دوره آموزشی که شرکت کنندگان شامل نگهبان و آبدارچیان و نظافتچیان بودند.ابتدا به موارد آداب معاشرت پرداخته شد و نسبت به هر شغلی مثالی زده شد. و برای اینکه بخش الگوهای رفتاری که بیشتر تئوری هست خسته کننده نباشد.دائم از طریق پرسش و پاسخ جلسه ادامه پیدا کرد. بخش بهداشت فردی و عمومی خیلی طولانی نیست.اما بخش اصول و فنون پذیرایی که در ابتدای کلاس مشخص شده بود کاملا کلیدی بوده و نیاز به انجام کار عملی داشت.لذا بخش زیادی از دوره آموزشی به این بخش اختصاص داده شد.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش دوره تشریفات عمومی در دبیرستان نمونه مردمی سلمان تهران

آموزش پذیرایی

در بخش فنون پذیرایی و تشریفات اینجانب حسین رحمتیان مدرس پذیرایی و تشریفات متوجه شدم، تعداد مهمانان در جلسات این شرکت به حدی است که بیشتر پذیرایی از مهمانان بصورت سلف سرویس انجام می شود یعنی در خلال جلسه به شرکت کنندگان استراحت داده می شود تا از خودشان پذیرایی نمایند. لذا بخش چیدمان میز پذیرایی که شامل آب معدنی، چای ، نسکافه، فلاسک آب جوش، کارد و چنگال، لیوان و کیکیا گاهی بسکوئیت بود بصورت بوفه و سلف سرویس آموزش داده شد.

در پایان از فضای شرکت بازدیدی به عمل آمد و موارد نظافت محیط اداری و استفاده از شوینده ها بصورت کامل و نکته به نکته مربوط به بخش های عمومی و فضاهای خصوصی که شامل اتاق ها و لوازم اداری ، کریدور و اسانسورها، حیاط و پارکینگ و سرویس بهداشتی و…عنوان گردید.

آموزش شرکت اریسا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا