آموزش نیروی خدماتی (اداری)آموزش پذیرایی و تشریفاتفیلم آموزشی تشریفاتمقالات

فیلم آموزشی پیشخدمت اداری

4.8/5 - (29 امتیاز)

فیلم آموزشی پیشخدمت اداری

با سلام به کلیه سرپرستان نیرو های خدماتی و کلیه مسئولان آموزش ارگانها و شرکت های دولتی و غیر دولتیدر حدود هفت سال آموزش تخصصی به نیروهای خدماتی کلیه ارگانهای کشور از تعداد اندک تا تعدادبالای 200 نفر در شرکت های مختلف بر این امر واقف شدم که کارکنان خدماتی (آبدارچینظافتچی – نگهبان – راننده و دربان و…) کلا به هیچ عنوان آموزش پذیر نیستند .

زیرا آنها بیشتر تمایل دارند همان رفتاری را داشته باشند که بصورت استاد – شاگردی و بصورت تجربیآموخته اند زیرا بر این باورند که رفتارشان درست ترین انتخاب ممکن است. حال اگر در آموزشی که به آنها داده می شود کسی بعنوان سرپرست در کل آموزشی حضور نداشته باشد چگونه می توانیم از آموزشی که می دهیم بازخورد بگیریم و نتیجه را به نفع بهبود و توسعه در کار پیش ببریم .

مطمئن باشید هر شخصی را حدود یک ماه مجبور نماییم کاری را که درست است انجام دهد بعد از گذشت این مدت عادت غلط گذشته را فراموش میکند و آنچه را تعلیم دیده انجام می دهد آنچه گفته شد مرحله چهارم از آراستگی محیط کار بود که فرد را استاندار و منظم می کند.لذا موسسه آموزشی مهارت گستر نوشیجان با علم به آنچه در بالا گفته شد. طی آموزش های برگزار شده سعی در بهبود شرایط یادگیری شرکت کنندگان و همچنین با طراحی چک لیست های مخصوص به دنبال تغییر در رفتار کارکنان خدماتی و همچنین یادگیری صد در صدی آنها می باشد. از این رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنم قبل از شرکت در دوره های ما ابتدا مقاله اهمیت آموزش کارکنان خدماتی را مطالعه نموده و به دنبال آن هفت مرحله در آموزش موثر را بدانید. تا اگر به ما اعتماد می کنید که این موسسه پرسنل خدماتی شما را آموزش دهد. در پایان رضایت دو جانبه فراهم آید.

حسین رحمتیان مدرس تخصصی فنون پذیرایی و تشریفات ویژه نیروی انسانی خدماتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا