آموزش غیر حضوری میزبان رستوران

میزبان رستوران یکی از رشته های پرکاربرد در صنعت هتل داری می باشد. که در صورت یادگیری این مهارت می توانید در هر جای دنیا بیکار نبوده و صاحب حرفه ای باشید.

دوره مدرس

گروه آموزشی نوشیجان نویسنده

آموزش غیر حضوری میزبان رستوران

950.000 تومان

بكارگیري روشهاي پذيرايي

استفاده از ابزار و وسايل پذيرايي

چیدمان و آماده سازي میزهاي پذيرايي

بخش جدید

استفاده از مهارتهاي ارتباطي در میزباني رستوران

بكارگیري زبان انگلیسي در میزباني رستوران

بدون شک پارامتر های زیادی برای موفقیت یک رستوران و برند شدن آن باید مورد توجه قرار گیرند. اکثر افراد  فقط به چارچوب اصلی و نکات ضروری توجه می کنند و برای موارد جانبی و ثانویه که البته مهم هم هستند، وقت و زمانی صرف نمی کنند. از جمله مهم ترین این پارامتر ها می توان به نحوه ی برخورد، مهمانداری و میزبانی از مشتریان رستوران اشاره کنیم. همان طور که کیفیت غذای یک رستوران در جلب توجه و رضایت مشتری اهمیت دارد، نحوه ی برخورد و پذیرایی گرم و اصولی از آن ها نیز دارای اهمیت است؛ بنابراین شما اگر می خواهید در کسب و کارتان به فردی موفق تبدیل شوید باید تمامی جوانب را در نظر داشته باشید. در این آموزش ما به شما راهکار هایی جزیی ولی مهم را آموزش می دهیم تا از طریق آن بتوانید بهتر و شایسته تر از مشتریان رستوران خود پذیرایی نمایید که مطمئنا بعد از مدتی شاهد مزیت های این کار خواهید بود.

به احتمال زیاد شما هم حتی شده برای یک بار این اتفاق را تجربه کرده اید که به فروشگاه یا مجموعه ای مراجعه کرده باشید و پرسنل و کارمندان آن جا با شما برخورد خوب و استقبال کننده ای نکنند. این موضوع یکی از مهم ترین مواردی است که همانطور که می تواند باعث رشد و پیشرفت هر کسب  کاری شود، خواهد توانست باعث نزول آن نیز بشود؛ چرا که به طور مستقیم در ارتباط با دیدگاهی است که عملکرد رستوران شما در ذهن مخاطبان و مشتریان ایجاد می نماید.

مهمانداری و میزبانی گرم و برخوردی شایسته می تواند باعث جذب مشتری بیشتر شود و در نتیجه دریافت سود مالی و اعتبار کاری و محبوبیت نیز بیشتر خواهد شد؛ بنابراین اگر شما صاحب یک رستوران هستید باید بر روی رفتار پرسنل خود سرمایه گذاری کنید، به این معنی که آن ها باید آموزش های مورد نیاز برای این نوع کسب و کار را دیده باشند و بتوانند از مشتریان شما به خوبی میزبانی کنند.

میزبان رستوران هتل شغلی است از حوزه هتلداري که داراي شایستگی هایی از قبیل: بکارگیري روشهاي پذیرایی،استفاده از ابزار و وسایل پذیرایی،چیدمان و آماده سازي میزهاي پذیرایی،اخذ سفارش از مهمان،استفاده از مهارتهاي ارتباطی در میزبانی رستوران،ارایه صورت حساب به مهمان وبکار گیري زبان خارجی در میزبانی رستوران می باشد.این شغل با مشاغلی همچون کمک میزبان رستوران ، سر میزبان رستوران و سرمیزبان روم سرویس در ارتباط است.

آموزش غیر حضوری میزبان رستوران

950.000 تومان
9

تعداد دانشجویان دوره

6

رضایت اعضا

3

پیشنهاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سلام!

اگر سوال شما در سوالات متداول نیست ما آماده پاسخگویی هستیم

  • گروه آموزشی نوشیجان از سال 1384 با شماره ثبت 25673 فعالیت می نماید. و دارای نماد اعتماد و نماد ساماندهی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است که در قسمت پایین سایت قابل مشاهده است.
  • بعد از خرید هر فایل یا دوره شما می توانید نام خود را در نوار بالای سایت در جلو پنل کاربری مشاهده نمایید. اگر روی پنل کلیک نمایید وارد پنل کاربری شده و در آنجا از طریق دانلود ها به فایل دانلودی و دروره ها که با رنگ قرمز مشخص شده به دوره های آموزشی دسترسی خواهید داشت.
  • شما می توانید از طریق لینک زیر دوره مورد نظر خود را انتخاب نموده و جهت برگزاری دوره در محل خودتان با جهت مشاوره تماس بگیرید. https://www.nooshijanco.ir/karkonan
SocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocial