کارگاه وسمینارها

دوره فنون پذیرایی ومهمانداری اداری شرکت پایانه‌های داده‌ای نوین

4.3/5 - (9 امتیاز)

 پذیرایی و مهمانداری اداری شرکت پایانه‌های داده‌ای نوین(گزارش دوره)

دوره اصول پذیرایی و تشریفات ویژه نیروهای خدماتی از سال 1389 به‌صورت کاملاً کاربردی و مرتبط با شرح وظایف شغلی نیروهای خدماتی توسط گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان برای کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌گردد.

تجربه چند سال اخیر نشان داده، اگر بعد از آموزش هیچ‌گونه بازخوردی (تغییر رفتار کارکنان خدماتی) دریافت نشود و یا رفتار سلیقه‌ای از آنان خواسته شود، اثربخشی آموزش ارائه‌شده به حداقل ممکن می‌رسد.

آموزش پذیرایی

لذا جهت بالا بردن تأثیر آموزش‌های ارائه‌شده موارد ذیل پیشنهاد می‌گردد.

  • جهت منظم و استاندارد شدن رفتار شغلی کارکنان خدماتی از چک‌لیست‌های کنترلی به‌صورت تصادفی استفاده نمایید.
  • جهت تثبیت آموزه‌ها از آنان رفتار سلیقه‌ای که مغایر با آموزش باشد درخواست نکنید.
  • برای هماهنگی بین مسئولین دفاتر و کارکنانپذیرایی ومهمانداری، پیشنهاد می‌شود مسئولین دفاتر در دوره ارتباط مؤثر شرکت نمایند.
  • سرپرست مستقیم کارکنان خدماتی باید رابطه‌ای خاص با زیردستان داشته باشد به‌طوری‌که ازیک‌طرف با کارکنان خود دوست بوده و از طرف دیگر کارکنان خدماتی خواسته‌های وی را که در جهت منافع شرکت می‌باشد را به‌صورت کامل اجابت نمایند
  • سرپرست مستقیم کارکنان خدماتی باید روحیه کار تیمی را در نیروهای پذیرایی و مهمانداری خود زنده نموده تا کارایی آنان را افزایش دهد.
پیشنهاد می‌کنیم ببینید  دوره اتیکت هتل داری

گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان از سال 1384 تا کنون دوره پذیرایی و مهمانداری اداری را برای بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک توسط اساتید مجرب برگزار نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا