آموزش در محل کار شماکارکنان هتل ها

آموزش مدیریت عمومی هتل و مدیریت هتل داری

4.7/5 - (28 امتیاز)
آموزش مدیریت عمومی هتل و مدیریت هتل داری

جایگاه شغلی :

  • مدیریت هتل و دیگر انواع واحدهای اقامتی ,
  • مدیریت داخلی یا مدیریت هر یک از بخشهای هتل ,
  • اشتغال به عنوان سوپروایزر  در صورت احراز امتیاز لازم ,
  • اشتغال در هر یک از بخشهای هتل به عنوان پرسنل اجرایی با توجه به سابقه کار
  • علایق و توانمندی های فردی .

هدف دوره :

  •  ایجاد آشنایی عمومی با ساختار سازمانی و ماهیت انواع واحدهای اقامتی با رستوران در فراگیران ,
  • آشنایی با اصول مقدماتی مدیریت بخشهای گوناگون و ارتباط بین بخشها ,
  • آشنایی با مسئولیتها و وظایف سازمانی پرسنل در تمامی بخشها و الزامات ,
  • توانمندی ایشان , جهت تصدی مسئولیتها ,
  • ایجاد تغییرات مثبت رفتاری در شاغلین این رشته و بهبود کیفیت خدمات و جلب هر چه بیشتر رضایت میهمانان .

آموزش مدیریت عمومی هتل

در این دوره سرفصلهای آموزشی عبارتند از:

1- هتل های بین المللی( انواع مختلف هتل ها , درجه بندی , طبقه بندی )

2-  شناخت صنعت گردشگری

3- مدیریت و سرپرستی در هتل

 4- مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش میهمان هتل

5- مدیریت و نظارت بر بخش اتاقداری و خانه داری هتل

6- مدیریت و نظارت بر بخش غذا و نوشابه هتل

7- مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری هتل

8- زبان انگلیسی تخصصی هتل داری

9- ایمنی , بهداشت و پیشگیری از حوادث

10- مهارت های فردی و ارتباطی (آداب معاشرت اجتماعی , رفتار , گفتار , پوشش , آراستگی)

11- قوانین و مقررات و ضوابط هتلداری
12- آشنایی با اصول آشپزی عمومی

به فراگیران آموزش داده میشود تا با به کارگیری این آموزش ها در حین کار اجرایی تجارب بیشتری را کسب نمایند . در این حیطه هر روز کاری تجربه و آموزشی جدید می باشد.

سطوح آموزش پذیرایی

  •  الزامات یا پیش نیازها :

  • علاقه به فعالیتهای خدماتی ,
  • سلامت کامل روحی و جسمی ,
  • خوش رویی و روحیه بالای میهمان نوازی.
  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای فراگیران این دوره جهت صدور گواهی نامه الزامی است .

توصیه ها : تسلط به هر چند زبان خارجی گامی است برای موفقیت هر چه بیشتر فراگیران.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا