پذیرش هتل

پذیرش هتل

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

پذیرش هتل

پیشینه صنعت هتل داری و کترینگ… 4

انواع اقامت گاهها: 13

امبیانس: 16

انواع هتل ها (خاص): 17

انواع هتل ها (بر اساس ساختارهای کارکردی) 19

انواع هتل ها (بر اساس سرویس دهی) 21

سرمایه گذاران هتل: 23

انعام: 24

توسعه هتل های بین المللی: 25

انواع شرکت های هتل داری:(از دیدگاه تخصص) 26

پذیرش (reception) 29

خانه داری house keeping. 31

حراستSequrity. 32

فرانت آفیس یعنی چه؟. 33

آشنایی با حفظ آرامش در بحران : 51

مدیران روابط عمومی 59

وظایف تخصصی پذیرشگر : 60

آشنایی با چگونگی تغییر اتاق.. 67

آشنایی با رک کامپیوتری اتاق ها 71

ساعت کار هتل.. 73

آشنایی با تغییرات رزرو. 74

کانسیرج(Concierge) 75

انواع کلیدها: 78

رزرو. 82

فرم های رزرواسیون.. 85

حسابداری هتل.. 89

دفتر معین.. 90

کارت های اعتباری.. 103

سویچ کارت ها 104

مهارت های چهارگانه ارتباطات کلامی… 107

ارتباطات غیر کلامی… 110

ویزا و پاسپورت.. 113

پذیرش هتل(فرانت آفیس)

کارمند پذیرش هتل

سوال کارمند پذیرش هتل

 استاندارد آموزش شغل کارمند پذیره هتل را از اینجا دانلود کنید.

جزوه درسی متصدی کافی شاپ هتل   جزوه آموزشی رستوران هتل  جزوه آموزشی مدیر هتل  جزوه درسی متصدی کافی شاپ هتل  جزوات میزآرا- متصدی خدمات مجالس و برنامه ریز جشن و تشریفات  جزوه آموزشی رستوران هتل  جزوه آموزشی مدیر هتل

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

2 دیدگاه

  • سلام ! حدس بزنید