آموزش نیروی خدماتی (اداری)آموزش پذیرایی و تشریفاتوبلاگ

20 گام کاربردی برای پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری

4.4/5 - (57 امتیاز)

 20 گام کاربردی برای  پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری)

 پذیرایی رسمی  خوب و فوق العاده آبدارچیان و کارکنان خدمات اداری باید استانداردهای لازم را یاد بگیرند و آگاهی خود را از توسط  آموزش ارتقاء دهند.

برای این منظورگروه آموزشی نوشیجان جهت توسعه منابع انسانی، آموزش های کاربردی خود را در سراسر ایران برای ارگانها و سازمان ها بصورت خصوصی در محل آنان و یا بصورت عمومی در محل موسسه برگزار می نماید.

قبل از بیان گام به گام مطالب و دستوالعمل اجرایی به این نکته اشاره می کنیم که این توضیحات برای پذیرایی سالن ها کنفرانس و اتاق جلسات، اتاق مدیریت مجموعه، اتاق کارکنان جهت پذیرایی چای، آب و سایر نوشیدنی ها کاربرد دارد. (نحوه پذیرایی چای و نسکافه را مطالعه کنید)

برای انجام یک پذیرایی رسمی از آبدارخانه تا محل پذیرایی باید نکات ذیل را انجام دهیم.

گام اول پذیرایی حرفه ای: اطمینان از تمیز بودن ظروف مخصوص پذیرایی(سینی-قندان -فنجان -لیوان و…)

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  چگونه صحبت كنيم

گام دوم پذیرایی رسمی: یکسان و ست بودن ظروف از لحاظ طرح، اندازه و شکل و…

گام سوم پذیرایی رسمی: سالم بودن ظروف

گام چهارم : ریختن چای در فنجان ها به میزان مناسب

گام پنجم: استفاده از دستمال کاغذی و قاشق چای خوری طبق آموزش حضوری

گام ششم پذیرایی حرفه ای: خشک بودن ظروف قبل از پذیرایی

گام هفتم پذیرایی رسمی: پوشیدن دستکش نخی

گام هشتم پذیرایی رسمی: نگاه کردن به آینه موجود در آبدارخانه (برابر چک لیست طراحی شده موسسه)

گام نهم : نگهداری صحیح سینی و حمل چای و سایر نوشیدنی ها برای پذیرایی

آموزش پیشخدمت اداری

گام دهم پذیرایی رسمی: ورود به موقع به اتاق جلسات و انجام آداب معاشرت لازم در ورود

گام یازدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به تقدم و تأخر پذیرایی در جلسات داخلی

گام دوازدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به تقدم و تأخر پذیرایی در جلساتی که مهمان از بیرون شرکت و یا سازمان وجود داشته باشد

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  فیلم آموزش بهداشت فردی نیرو های خدماتی

گام سیزدهم پذیرایی حرفه ای: قرار گرفتن در مکان مناسب برای پذیرایی از حاضران جلسات و یا مهمانان اداری

گام چهاردهم :توانایی پذیرایی از افراد در اشکال مختلف میزها و مبل های اداری و شرکتی

گام پانزدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به افرادی که دیرتر وارد جلسه شده اند

گام شانزدهم: در پذیرایی کمترین صدا و تردد را داشته باشیم

گام هفدهم : تعارف و گرداندن میوه و گاهی شکلات در اتاق جلسات و اتاق مدیریت

گام هجدهم پذیرایی رسمی : برگشت به موقع جهت جمع آوری ظروف

گام نوزدهم  :در صورتی که زمان برگزاری جلسات یکساعت یا بیشتر باشد، تدابیر لازم برای پذیرایی دوم و سوم در نظر گرفته شود

گام بیستم : در دسترس بودن جهت دستورات احتمالی

برای دیدن رئوس مطالب آموش فنون پذیرایی و تشریفات اداری اینجا کلیک کنید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سلام!

اگر سوال شما در سوالات متداول نیست ما آماده پاسخگویی هستیم

  • گروه آموزشی نوشیجان از سال 1384 با شماره ثبت 25673 فعالیت می نماید. و دارای نماد اعتماد و نماد ساماندهی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است که در قسمت پایین سایت قابل مشاهده است.
  • بعد از خرید هر فایل یا دوره شما می توانید نام خود را در نوار بالای سایت در جلو پنل کاربری مشاهده نمایید. اگر روی پنل کلیک نمایید وارد پنل کاربری شده و در آنجا از طریق دانلود ها به فایل دانلودی و دروره ها که با رنگ قرمز مشخص شده به دوره های آموزشی دسترسی خواهید داشت.
  • شما می توانید از طریق لینک زیر دوره مورد نظر خود را انتخاب نموده و جهت برگزاری دوره در محل خودتان با جهت مشاوره تماس بگیرید. https://www.nooshijanco.ir/karkonan
SocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocialSocial