خانه / دپارتمان آموزش / آموزش پذیرایی و تشریفات / 20 گام کاربردی برای پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری
20 گام کاربردی در پذیرایی رسمی

20 گام کاربردی برای پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

 20 گام کاربردی برای  پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری)

 پذیرایی رسمی  خوب و فوق العاده آبدارچیان و کارکنان خدمات اداری باید استانداردهای لازم را یاد بگیرند و آگاهی خود را از توسط  آموزش ارتقاء دهند.

برای این منظورگروه آموزشی نوشیجان جهت توسعه منابع انسانی، آموزش های کاربردی خود را در سراسر ایران برای ارگانها و سازمان ها بصورت خصوصی در محل آنان و یا بصورت عمومی در محل موسسه برگزار می نماید.

قبل از بیان گام به گام مطالب و دستوالعمل اجرایی به این نکته اشاره می کنیم که این توضیحات برای پذیرایی سالن ها کنفرانس و اتاق جلسات، اتاق مدیریت مجموعه، اتاق کارکنان جهت پذیرایی چای، آب و سایر نوشیدنی ها کاربرد دارد. (نحوه پذیرایی چای و نسکافه را مطالعه کنید)

برای انجام یک پذیرایی رسمی از آبدارخانه تا محل پذیرایی باید نکات ذیل را انجام دهیم.

گام اول پذیرایی حرفه ای: اطمینان از تمیز بودن ظروف مخصوص پذیرایی(سینی-قندان -فنجان -لیوان و…)

گام دوم پذیرایی رسمی: یکسان و ست بودن ظروف از لحاظ طرح، اندازه و شکل و…

گام سوم پذیرایی رسمی: سالم بودن ظروف

گام چهارم : ریختن چای در فنجان ها به میزان مناسب

گام پنجم: استفاده از دستمال کاغذی و قاشق چای خوری طبق آموزش حضوری

گام ششم پذیرایی حرفه ای: خشک بودن ظروف قبل از پذیرایی

گام هفتم پذیرایی رسمی: پوشیدن دستکش نخی

گام هشتم پذیرایی رسمی: نگاه کردن به آینه موجود در آبدارخانه (برابر چک لیست طراحی شده موسسه)

گام نهم : نگهداری صحیح سینی و حمل چای و سایر نوشیدنی ها برای پذیرایی

20گام کاربردی در پذیرایی رسمی

گام دهم پذیرایی رسمی: ورود به موقع به اتاق جلسات و انجام آداب معاشرت لازم در ورود

گام یازدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به تقدم و تأخر پذیرایی در جلسات داخلی

گام دوازدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به تقدم و تأخر پذیرایی در جلساتی که مهمان از بیرون شرکت و یا سازمان وجود داشته باشد

گام سیزدهم پذیرایی حرفه ای: قرار گرفتن در مکان مناسب برای پذیرایی از حاضران جلسات و یا مهمانان اداری

گام چهاردهم :توانایی پذیرایی از افراد در اشکال مختلف میزها و مبل های اداری و شرکتی

گام پانزدهم پذیرایی حرفه ای: توجه به افرادی که دیرتر وارد جلسه شده اند

گام شانزدهم: در پذیرایی کمترین صدا و تردد را داشته باشیم

گام هفدهم : تعارف و گرداندن میوه و گاهی شکلات در اتاق جلسات و اتاق مدیریت

گام هجدهم پذیرایی رسمی : برگشت به موقع جهت جمع آوری ظروف

گام نوزدهم  :در صورتی که زمان برگزاری جلسات یکساعت یا بیشتر باشد، تدابیر لازم برای پذیرایی دوم و سوم در نظر گرفته شود

گام بیستم : در دسترس بودن جهت دستورات احتمالی

برای دیدن رئوس مطالب آموش فنون پذیرایی و تشریفات اداری اینجا کلیک کنید

 

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید