آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

پیشنمایش(در یک برگهٔ جدید باز میشود)
آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی
جایگاه شغلی :آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی
اشتغال در رستورانها و تالارها به عنوان میزبان؛ سرمیزبان و پس از کسب تبحر و تسلط کاری و طی دوره های تکمیلی سمت مدیر تشریفات در تالارها؛ رستورانها ؛ سازمانها ؛ ارگانها و نهادهای دولتی وخصوصی .
هدف دوره :
آشنایی فراگیران با هر یک از بخشهای مختلف رده های مشاغل پذیرایی و میزبانی رستورانها و دیگر واحدهای پذیرایی ؛ آشنایی با روشهای مختلف پذیرایی و وظایف مدیران تشریفات ؛ ایجاد همخوانی و تشریح و تفهیم وظایف اختصاصی میزبانان با توجه به سیستم کاری محل خدمت ؛ انتظارات و الزامات مورد در خواست سازمان مطبوع ؛ برنامه ریزی پرسنلی .
محتوای دوره :
۱- آشنایی با مفاهیم اولیه تالار و رستوران
۲- شناخت بخش غذا و نوشابه و آشنایی با محیط رستوران و تالارها.
۳-الگو های معاشرتی و مهارت های فردی و ارتباطی.
۴- روشهای سرویس دهی و مهارت های میهمانداری.
۵- آشنایی عمومی با منو و رسپی غذاهای گوناگون و نوشیدنیها.
۶- وسایل و لوازم پذیرایی و مصرف غذا
۷- چیدمان میز
۸- ایمنی ؛ بهداشت و پیشگیری از حوادث
الزامات یا پیش نیازها : دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی ؛ علاقه مندی به مشاغل خدماتی و پذیرایی ؛ خوشرویی و اعتماد به نفس ؛ دارا بودن خلاقیت و ابتکار عمل ؛ برخورداری از سلامت جسمی و روحی ؛ روحیه خستگی ناپذیر ؛ دارا بودن تناسب اندام و مشخصات فیزیکی قابل قبول ؛ دارا بودن میزان تحصیلات مناسب جهت تصدی هر یک از سمتهای مرتبط .
ثبت نام دوره خدمات پذیرایی و تشریفات
[purchase_link id=”16912″ style=”button” color=”green” text=”پرداخت هزینه دوره و در یافت جزوه دوره”]