آموزش غیر حضوری هتل داریدوره های آموزش غیر حضوری

آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

پیش‌نمایش(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

جایگاه شغلی :آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

اشتغال در رستورانها و تالارها به عنوان میزبان؛ سرمیزبان و پس از کسب تبحر و تسلط کاری و طی دوره های تکمیلی سمت مدیر تشریفات در تالارها؛ رستورانها ؛ سازمانها ؛ ارگانها و نهادهای دولتی وخصوصی .

هدف دوره : 

آشنایی فراگیران با هر یک از بخشهای مختلف رده های مشاغل پذیرایی و میزبانی رستورانها و دیگر واحدهای پذیرایی ؛ آشنایی با روشهای مختلف پذیرایی و وظایف مدیران تشریفات ؛ ایجاد همخوانی و تشریح و تفهیم وظایف اختصاصی میزبانان با توجه به سیستم کاری محل خدمت ؛ انتظارات و الزامات مورد در خواست سازمان مطبوع ؛ برنامه ریزی پرسنلی .

آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی واصول میزبانی

محتوای دوره :

۱- آشنایی با مفاهیم اولیه تالار و رستوران

۲- شناخت بخش غذا و نوشابه و آشنایی با محیط رستوران و تالارها.

۳-الگو های معاشرتی و مهارت های فردی و ارتباطی.

۴- روشهای سرویس دهی و مهارت های میهمانداری.

۵- آشنایی عمومی با منو و رسپی غذاهای گوناگون و نوشیدنیها.

۶- وسایل و لوازم پذیرایی و مصرف غذا

۷- چیدمان میز

۸- ایمنی ؛ بهداشت و پیشگیری از حوادث

الزامات یا پیش نیازها : دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی ؛ علاقه مندی به مشاغل خدماتی و پذیرایی ؛ خوشرویی و اعتماد به نفس ؛ دارا بودن خلاقیت و ابتکار عمل ؛ برخورداری از سلامت جسمی و روحی ؛ روحیه خستگی ناپذیر ؛ دارا بودن تناسب اندام و مشخصات فیزیکی قابل قبول ؛ دارا بودن میزان تحصیلات مناسب جهت تصدی هر یک از سمتهای مرتبط .

ثبت نام دوره خدمات پذیرایی و تشریفات

  • 1370/08/24
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

[purchase_link id=”16912″ style=”button” color=”green” text=”پرداخت هزینه دوره و در یافت جزوه دوره”]

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  سوالات رایگان آزمون های هتلداری و گردشگری

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن