خانه / دوره های آموزش غیر حضوری / آموزش غیر حضوری هتل داری / آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی
آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

 

آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی و شیوه پذیرایی

جایگاه شغلی :آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی

اشتغال در رستورانها و تالارها به عنوان میزبان؛ سرمیزبان و پس از کسب تبحر و تسلط کاری و طی دوره های تکمیلی سمت مدیر تشریفات در تالارها؛ رستورانها ؛ سازمانها ؛ ارگانها و نهادهای دولتی وخصوصی .

هدف دوره : 

آشنایی فراگیران با هر یک از بخشهای مختلف رده های مشاغل پذیرایی و میزبانی رستورانها و دیگر واحدهای پذیرایی ؛ آشنایی با روشهای مختلف پذیرایی و وظایف مدیران تشریفات ؛ ایجاد همخوانی و تشریح و تفهیم وظایف اختصاصی میزبانان با توجه به سیستم کاری محل خدمت ؛ انتظارات و الزامات مورد در خواست سازمان مطبوع ؛ برنامه ریزی پرسنلی .

آموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی واصول میزبانیآموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانیآموزش غیر حضوری مدیریت پذیرایی و میزبانی و نمونه منوها

محتوای دوره :

۱- آشنایی با مفاهیم اولیه تالار و رستوران

۲- شناخت بخش غذا و نوشابه و آشنایی با محیط رستوران و تالارها.

۳-الگو های معاشرتی و مهارت های فردی و ارتباطی.

۴- روشهای سرویس دهی و مهارت های میهمانداری.

۵- آشنایی عمومی با منو و رسپی غذاهای گوناگون و نوشیدنیها.

۶- وسایل و لوازم پذیرایی و مصرف غذا

۷- چیدمان میز

۸- ایمنی ؛ بهداشت و پیشگیری از حوادث

الزامات یا پیش نیازها : دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی ؛ علاقه مندی به مشاغل خدماتی و پذیرایی ؛ خوشرویی و اعتماد به نفس ؛ دارا بودن خلاقیت و ابتکار عمل ؛ برخورداری از سلامت جسمی و روحی ؛ روحیه خستگی ناپذیر ؛ دارا بودن تناسب اندام و مشخصات فیزیکی قابل قبول ؛ دارا بودن میزان تحصیلات مناسب جهت تصدی هر یک از سمتهای مرتبط .

ثبت نام دوره خدمات پذیرایی و تشریفات

  • 1370/08/24
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید