خانه / دوره های آموزش حضوری / آموزش در محل کار شما / آموزش فنون پذیرایی و تشریفات- پذیرایی اداری
آموزش پیشخدمت شرکت

آموزش فنون پذیرایی و تشریفات- پذیرایی اداری

آموزش فنون پذیرایی و تشریفات- پذیرایی اداری
4.8 امتیاز در مجموع 36 رای از 1 تا 5

آموزش فنون پذیرایی و تشریفات- پذیرایی اداری

اهمیت برگزاری دوره آموزشی پذیرایی و تشریفات اداری

 بعد از گذشت سال ها از شغل پیشخدمت اداری هنوز بسیاری از ادارات و شرکت ها نیروهای این بخش را  بدون هیچ معیاری انتخاب می کنند و این شغل را جزء اشتغال های کارگری می پندارند.

لذا بسیار دیده می شود که کارکنان این قسمت فقط بصورت استاد- شاگردی و کاملا تجربی (گاهی غلط) وارد مکان های رسمی می شوند و ممکن است به دلیل عدم آموزش  رفتارهایی انجام دهند که موجب ضعف مدیریتی آن شرکت یا اداره و سازمان  شوند. از این رو جهت جلوگیری از آزمون و خطاهای مستمر و بهانه دائمی نیروها از ندانستن بسیاری از مسائل و مشکلات پیش آمده آموزش اهمیت پیدا میکند.

رئوس مطالب دوره آموزشی نیروهای خدماتی

  • آشنایی با آداب معاشرت و الگوهای رفتاری در شغل مورد نظر
  • روش های مشتری مداری و طریقه رفتار با مهمانان عادی ، ویژه و خیلی ویژه
  • رعایت بهداشت فردی و تاثیر آن بر بهداشت عمومی
  • اصول پذیرایی در جلسات و اصول درست چیدن میز جلسه و میز اتاق مدیریت(ویژه آبدارچیان)
  • اصول استفاده از مواد شوینده و مواد ضد عفونی کننده و نظافت کلی اداری (ویژه نظافتچیان اداری)

    فنون پذیرایی و تشریفات

    چگونگی موثر بودن آموزش

  • آموزش در صورتی موثر است که حتما بصورت عملی اجرا گردد لذا هرچه تعداد شرکت کنندگان کمتر باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. و مدرس سریع تر به نتیجه می رسد لذا خواند مطالب هفت مرحله موثر در آموزش را به شما پیشنهاد میکنم.
  • آموزش زمانی تاثیر بیشتری خواهد داشت که ما بتوانیم نیرو های آموزش دیده خود را حداقل به مدت یک ماه از طریق چک لیست کنترل و ارزیابی نماییم . 

استاندارد شغلی فنون پذیرایی و تشریفات اولین بار توسط اینجانب حسین رحمتیان بعنوان مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور آماده سازی و تهیه گردید و در اختیار گروه برنامه ریزی درسی قرار گرفت و شما می توانید این استاندارد را از سایت سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید