آموزش در محل کار شمادوره های آموزش حضوری

آموزش منشی گری و مسئول دفترمدیران+فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

آموزش منشی گری و مسئول دفترمدیران+فیلم

منشی گری و مسئول دفتر مدیران همیشه نماینده یک مدیر و یا شخصی میباشد که آن فرد را انتخاب کرده و شغل مسئول دفتری خود را به وی واگذار نموده است. از این رو فردی که بعنوان مسئول دفتر یا منشی در اداره یا شرکتی فهالیت می کند نیاز به یک سری ویژگی هایی دارد که می بایست برای بدست آوردن این ویژگی ها و محاسن قبلا آموزش ببیند.

ویژگیهای منشی گری و مسئول دفتر مدیران

  • اطلاعات کاملی در زمینه مدیریت زمان داشته باشد
  • نظم کامل در نوشتار و در کل امور داشته باشد.
  • دارای فن بیان قوی بوده و هنر صحبت کردن با تلفن را بداند
  • دقت کافی در انجام امور داشته باشد
  • به اصول ارتباط موثر با مراجعه کنندگان و همکاران آگاه باشد.

به همین منظور و جهت ارتقاء مسئولین دفاتر و منشی ها گروه آموزشی نوشیجان دوره توانمند سازی منشی ها و مسئولین دفاتر را در محل کار شما برگزار می نماید.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی

محتوای دوره آموزشی منشی گری و مسئول دفتر مدیران

  • تست اعتماد به نفس در شغل مورد تصدی
  • آزمون دقت در امور محوله
  • تست میزان خلاقیت افراد
  • آشنایی با دقت کلامی و ظرافت معنایی
  • هوش کلامی و راهکارهای ارتباط موثر
  • اعتماد به نفس و روش های افزایش عزت نفس
  • مهارت های عمومی مسئول دفتر
  • مهارت های تخصصی مسئولین دفاتر و منشی ها
  • رعایت قوانین آداب معاشرت در محل کار
  • آداب مکالمه شغلی (تلفن های دریافتی و خروجی)
  • مدیریت جلسات ( قبل از جلسه- حین جلسه- بعد از جلسه )
  • مدیریت زمان و آراستگی محیط کار

 زمان برگزاری دوره

زمان دوره 6 ساعت است که به صورت تئوری و کارگاهی برگزار می گردد در صورت نیاز به مشاوره و آموزش در محل کار خودتان می توانید از طریق پنل تماس با ما با همکاران آموزش تماس بگیرید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا