آموزش در محل کار شمادوره های آموزش حضوری

آموزش نگهبانان و انتظامات (حراست و حفاظت فیزیکی)

آموزش نگهبانان و انتظامات (حراست و حفاظت فیزیکی)

آموزش کارکنان و نیروی انسانی در شرکت ها و ادارات و سازمان ها از اهمیت به سزایی برخوردار است گاهی آموزش ها فنی بوده و نیاز به وسایل و ابزار و حتی نرم افزار های پیچیده دارد اما آموزش هایی نیز وجود دارد که اگر دور از چشم بماند می تواند مشکلات عدیده ای را برای سیستم به وجود آورد.

یکی از این آموزش های خیلی مهم آموزش نگهبانان و انتظامات است که اگر نادیده گرفته شود می تواندموجب ناامنی و خطر در شرکت و یا سازمان گردد.

هدف از آموزش نگهبانان و حفاظت فیزیکی

1- پیشانی بودن و ویترین بودن نگهبانان و انتظامات به دلیل نحوه صحیح و درست گفتار و رفتار و پوشش و… که باید کاملا مرتب و منظم باشند و اصطلاحا کلیه اصول تشریفاتی را رعایت کنند.

2- ایمنی و تیزهوشی افراد جهت دفع هرگونه ناامنی فیزیکی و روانی و اجتماعی از سطح شرکت و سازمان مربوطه

خدمات موسسه آموزشی نوشیجان برای شما

موسسه آموزشی نوشیجان جهت توسعه منابع انسانی شرکت ها و سازمان ها اقدام به طراحی و محتوا سازی در خصوص آموزش نگهبانان و حفاظت فیزیکی نموده است تا هم راهکارهای تشریفاتی را به کارکنان این بخش نشان دهد و دیگر اینکه موارد و مسائل امنیتی را نیز به نگهبانان و انتظامات گوشزد نماید.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش مدیریت آشپزخانه هتل ( کترینگ )

جهت دعوت از مدرسان موسسه آموزشی نوشیجان و استفاده از آموزش های کاربردی ما از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

 

محتوای دوره آموزش نگهبانان و انتظامات (حفاظت فیزیک و حراست)

  • مهارت‌های آداب معاشرت و تشریفات نگهبان
  1. نحوه اطلاع‌رسانی نگهبان به ارباب رجوع
  2. نگهبان به دیگران چگونه هشدارهای لازم را بدهد، در عین حال ناراحتی پیش نیاید
  3. زبان بدن (حرکات غیرکلامی) که هر نیروی حفاظتی باید بداند
  4. فعالیت های ممنوعه انتظامات در حین انجام وظیفه
  5. مهارتهای استقبال و بدرقه نگهبان از مهمانان و ارباب رجوع
  6. نحوه صحبت کردن در زمان هماهنگی‌هایی که با دیگر همکاران باید صورت گیرد
  7. چگونگی احوالپرسی و دست دادن با مسئولان و مقامات سازمان
  8. در برنامه‌ها و مراسم های که در سازمان یا شرکت برگزار می شود چطور باید باشیم؟
  9. پوشش و ظاهر مناسب برای نگهبان و حراست
  10. نحوه پاسخگویی به سوالات مراجعین و راهنمایی آنها و همچنین نحوه گفتگوی تلفنی
  11. نگهبان و انتظامات چه عکس‌العملی نسبت به افراد عصبانی داشته باشند تا بازخورد مثبتی بگیرند؟
  12. و…
  • شرح وظایف عمومی نگهبان و انتظامات
  1. نظارت و کنترل نگهبان و حراست بر ورود و خروج کالاها، وسایل نقلیه و رفت و آمد افراد
  2. امنیت و ایمنی اماکن و تأسیسات، کارکنان، ادارات و تجهیزات
  3. آشنایی نگهبان و مسئول انتظامات با حوالجات، فرم‌ها، برگه‌های عبور پرسنل، برگه‌های عبور خودروها
  4. نحوه بازرسی پرسنل یا نیروهای پیمانکار و متفرقه در هنگام ورود و خروج افراد و آوردن و بردن کالا
  5. بازدید، کنترل، نظارت و حفاظت از مکان‌های مختلف سازمان و اداره
  6. گزارش‌نویسی نگهبان و انتظامات از اتفاقات
  7. آشنایی با سیستم‌ها و تجهیزات الکترونیکی حفاظتی و امنیتی، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی
  8. یادگیری اقدامات اولیه فوریتهای پزشکی و کمک‌های اولیه و همچنین اطفاء حریق
  9. و…
  • اصول بهداشت عمومی و فردی

 (نظافت پوست – دست – پا – ناخن و مو و…  و بیماری های ناشی از عدم رعایت بهداشت که شامل کلیه پرسنل خدماتی مانند: آبدارچی و نظافتچی – نگهبان و راننده و… می شود.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش کامل بازاریابی هتل(جذب مشتری در هتل)

 

آموزش پیشخدمت اداری

  • نفر اولنفر دومنفر سوم 
  • قیمت: 3,000,000 ریال
  • 0 ریال
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن