آزمون های رایگانآزمون هتل داریآزمون گردشگری

سوالات رایگان آزمون های هتلداری و گردشگری

4/5 - (162 امتیاز)

سوالات رایگان آزمون های گردشگری و هتلداری

موسسه آموزش هتلداری و گردشگری مهارت گستر نوشیجان اقدام به برگزاری آزمون های رایگان در رشته مختلف هتلداری و گردشگری نموده است،

تا کاربران بتوانند دانش خود را مورد آزمایش قرار داده و قبل از شرکت در آزمون های جامع سازمان فنی و حرفه ای بازخوردی از مطالعات خود داشته باشند.

سوالات رایگان آزمون های گردشگری و هتلداری  بصورت حرفه ای طراحی شده و در قبولی شما عزیزان می تواند تاثیر گذار باشد.تعداد سوالات رایگان آزمون های هتلداری و گردشگری 30 عدد بوده و هر آزمون دارای 30 دقیقه زمان برای شرکت کننده است.افرادی که به دنبال اخذ دیپلم در رشته های هتلداری و گردشگری هستند می توانند از این سوالات استفاده نمایند.

گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان جهت بهبود فعالیت خود و استفاده بهتر کاربران در حال افزایش تعداد سوالات است از کاربران درخواست می شود جهت عملکرد بهتر سایت آموزشی هتلداری و گردشگری مهارت گستر نوشیجان نظرات خود را اعلام نمایند تا تیم آموزشی ما بتواند از نظرات سازنده شما در بهبود هرچه بهتر عملکرد خود در برگزاری آزمون ها استفاده نماید.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آزمون الکترونیک مربی گردشگری کودک

امیدواریم بتوانیم قدم هایی هرچند کوچک در اعتلا و توسعه صنعت هتلداری و گردشگری برداشته باشیم.

آزمون های آنلاین رشته های توسعه فردی و کسب و کار

آزمون آنلاین بکارگیری چهره در مذاکرات

آزمون های آنلاین رشته های گردشگری

آزمون های آنلاین رشته های هتلداری

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

    1. واقعا راضی بودی یعنی این سوالا بود تو امتحان منم پس فردا امتحان دارم اخه لطفا جواب بده

      1. این سوالات بصورت آزمون های آنلاین هستند و در صورتی که به کلیه سوالات نیاز دارید می توانید از بخش محصولات آموزشی و دسته بندی سوالات هتل داری و گردشگری نسبت به تهیه سوالات اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا