خانه / دپارتمان آموزش / آموزش پذیرایی و تشریفات / اهمیت آموزش نیروهای خدمات-پیشخدمت اداری (آبدارچیان و نظافتچیان)
اهمیت آموزش نیروهای خدماتی
آموزش مستخدم شرکتی

اهمیت آموزش نیروهای خدمات-پیشخدمت اداری (آبدارچیان و نظافتچیان)

اهمیت آموزش نیروهای خدمات-پیشخدمت اداری (آبدارچیان و نظافتچیان)
4.6 امتیاز در مجموع 25 رای از 1 تا 5

اهمیت آموزش نیروهای خدماتی:

امروزه دغدغه بسیاری از مدیران شرکت ها و یا سرپرستان داشتن منابع انسانی با تجربه و موثر می باشد. تا در زمان انجام امور محوله بدون هیچ کم و کاستی و بدرستی وظایف خود را انجام دهند.در این میان کارکنان خدماتی بدلیل اینکه ویترین و پیشانی هر سازمانی به حساب می آیند باید از کارایی بهتری برخوردار باشند.

زیرا اولین قضاوت ها در ورود مهمانان و ارباب رجوع از نظم  و بی نظمی مکان انجام می گیرد. حال با توجه به اینکه کارکنان خدماتی می توانند نشان دهنده زشتی و زیبایی یک مکان باشند نیازمند تجربه و آموزش تخصصی  هستند در این خصوص، گروه آموزشی نوشیجان سوالاتی را طراحی و در دسترس شما عزیزان قرار داده تا ابتدا خود سنجی نموده و با این سنجش میزان مهارت و عدم مهارت خود را ارزیابی نمایید.

در صورتی که پرسنل خدماتی (آبدارچیان و نظافتچیان) قادر به پاسخ گویی به سوالات هستند، در انجام امور توانا بوده در غیر این صورت نیاز به آموزش برای آنان واجب و ضروری می باشد.

کلیه موارد و سوالات ذیل در دوره فنون پذیرایی و تشریفات توسط مدرسان گروه آموزشی نوشیجان پاسخ داده می شود.

  1. چرا نیروهای پذیرایی کننده نباید از لباس آستین کوتاه استفاده نمایند و یا اینکه آستین خود را بالا بزنند.؟
  2. آیا درهنگام ورود به جلسات ملزم به در زدن یا سلام کردن هستیم؟
  3. دست دادن وظیفه سمت بالاتر است یا سمت پایین تر؟
  4. لیوان های دسته دار را بیشتر در کجا استفاده می کنند؟
  5. چه تفاوتی بین چیدمان میز جلسه و میز ناهار وجود دارد؟
  6. وقتی وارد اتاق جلسات می شویم چه در زمان جلسات داخلی و یا جلسات خارجی اولویت پذیرایی با چه کسانی است؟
  7. چه عواملی باعث کدر شدن رنگ چای می شود؟
  8. چکار کنیم که روی فنجان یا قوری لایه ای شبیه به چربی جمع نشود؟
  9. چکار کنیم که چای ما کف نکند؟
  10. آیا تفاوت دم کردن چای سبز و سیاه را می دانید؟
  11. آیا می دامید مقدار استاندارد چای در فنجان چقدر است؟
  12. چه تفاوتی بین چیدمان میز جلسه گروهی و یا انفرادی وجود دارد؟
  13. کدام رفتار آبدارچیان در زمان پذیرایی باعث ناراحتی دیگران می شود؟
  14. آیا می دانید در یک جلسه یک ساعته چند بار باید پذیرایی کرد؟

  15. آیا می دانید از چه استانداردی برای آراستگی محیط آبدارخانه استفاده می کنیم؟
  16. چطور می توانیم در انجام امور خدماتی خلاق باشیم؟
  17. دلایل اهیمت یونیفرم (پوشش کارکنان)چیست؟
  18. آیا می دانید چه میوه ای برای جلسات خارجی ممنوع بوده که برای ایرانیان مرسوم است؟
  19. آیا طرز چیدمان میوه در بشقاب و یا دیس را می دانیم؟
  20. آیا می دانید چرا تی های نخی معمولا بد بو می شود؟
  21. آگر د رمحیط شرکت یا اداره لکه ای با جوهر نمک پاک نشود از چه پاک کننده ای باید استفاده کرد؟
  22. اگر بخواهیم جای چسب را از روی شیشه یا دیوار پاک کنیم از چه ماده ای استفاده می کنیم؟
  23. چه خطراتی نیروها ی نظافت چی را در محیط کار و در انجام امور تهدید می کند؟

پذیرایی اداری 1 - اهمیت آموزش نیروهای خدمات-پیشخدمت اداری (آبدارچیان و نظافتچیان)

 رزومه گروه آموزشی نوشیجان را از اینجا دریافت نمایید.

منبع: سایت جامع هتلداری و گردشگری

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید