آموزش در محل کار شماکارکنان هتل ها

آموزش کامل بازاریابی هتل(جذب مشتری در هتل)

4.5/5 - (26 امتیاز)

آموزش کامل بازاریابی هتل(جذب مشتری در هتل)

آموزش کامل بازاریابی هتل به کلیه  هتلداران و صاحبان واحد های اقامتی کوچک و بزرگ این امکان را می دهد تا علاوه بر نگهداشت و حفظ مشتریان حاضر به جذب مشتری از شرکت ها، ارگان ها و سایر تشکیلات بپردازد.

هدف از شرکت در دوره بازاریابی هتل

اصلی ترین دلیل شرکت در دوره بازاریابی هتل و واحد های اقامتی افزایش تعداد مسافران و مهمانان ورودی به هتل استتا با بهترین شیوه در جذب و فروش بتوانیم میزان اشغالی اتاق ها را به بالاترین درصد برسانیم. هدف ما مطمئنا جذب مشتریان ثابت و پول ساز برای هتل است که البته برای رسیدن به این مهم باید یکسری زیر ساخت آماده شده و رد اختیار مهمانان هتل قرار گیرد.

سایر هداف دوره کامل بازاریابی هتل و واحد های اقامتی

  • شناخت بازار هدف توسط بازاریابان
  • تربیت و آماده سازی بازاریاب و مبلغان واحدهای اقامتی
  • مشتری مداری و ایجاد رضایت در میان مشتریان هتل

ویژگی های بازاریابان هتل ها  و واحدهای اقامتی

1- داشتن مهارت ارتباطات گروهی و جمعی

2- داشتن شخصیت برون گرا

3- داشتن انگیزه بالا و عدم دل سری

ابزار های مورد نیاز در دوره بازاریابی هتل

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش مدیریت و سالن داری تالار های پذیرایی

باید بدانیم که دیگر دوره تبلیغات و بازاریابی سنتی به سر آمده و دیگر نمی توانیم بصورت حضوری به یک یک ارگان ها، شرکت ها و سازمان ها برویم و یا اینکه بخواهیم از طریق تلفن و تماس تلفنی به بازاریابی و تبلیغ هتل بپردازیم. بلکه باید از طریق ابزار مدرن به بازاریابی بپردازیم.

1- استفاده از نرم افزار های فضای مجازی

2- استفاده از سایت با سئو عالی

3-ارسال ایمیل های انبوه

4- استفاده از پنل های ارسال پیامک و پنل های ارسال صوت

آموزش کارکنان هتل

محتوای دوره آموزش کامل بازاریابی هتل

  • آشنایی با مکانیزم بازار شناسی-بازارسازی- بازار داری
  • آشنایی با بازاریابی الکترونیک از طریق سایت و اپلیکیشن ها
  • جذب مشتری از طریق سایت های رزرواسیون
  • آشنایی با نیازهای مشتریان و فروش سرشار
  • تاکتیک های بازاریابی هتل و واحدهای اقامتی
  • عوامل موفقیت در بازاریابی الکترونیک
  • نقش مزیت رقابتی در افزایش تعداد مشتریان
  • انواع راهبردهای تبلیغاتی در بازار های هدف

دوره آموزش کامل بازار یابی هتل برای چه کسانی پیشنهاد می شود:

  • کلیه کارکنان در بخش روابط عمومی هتل
  • کارکنان بخش رزواسیون هتل
  • مدیران هتل های کوچک
  • انواع اقامتگاه های سنتی و مدرن
  • کلیه افرادی که مستعد بازار یابی در بخش هتلداری و گردشگری می باشند.

استراتژی رشد بازار

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش خدمتکار و نظافتچیان اداری ( نظافتکار حرفه ای شرکت)

اماکن اقامتی و هتل هایی که به دنبال افزایش حجم فروش و اختصاص سهم بیشتری از بازار هستندو حاضر نیستند با رقبای خود به صورت مستقیم رودررو شوند از این استراتژی پیروی می کنند اتخاذ این استراتژی نیازمند ظرفیت های بالای تحقیق و توسعه ،منابع مالی لازم و نواوری است.

طرح بازاریابی استراتژی

یک طرح خوب بازاریابی استراتژی زمانی برای یک مکان اقامتی یا هتل موفق خواهد بود که چهار عنصر اصلی محیطی در بازار را شامل شود. این چهار عنصر در کانون تجزیه و تحلیل فرصت بازار قرار دارند.

1- استراتژی ها قابلیت ها ،ظرفیت ها و منایع اصلی

2- بافت محیطی شامل روند های گسترده اجتماعی”اقتصادی و تکنولوژیک” که یک هتل یا واحد اقامتی درآن رقابت خواهد کرد.

3- نقاط قوت و ضعف نسبی رقبا و تغییراتی که در محیط رقابتی رخ می دهد.

4- نیازها ،خواسته ها و ویژگی های مشتریان موجود و بالقوه

موسسه آموزشی مهارت گستر نوشیجان به دو صورت حضوری در محل هتل ها و واحدهای اقامتی و  غیر حضوری از طریق وبینار به آموزش متقاضیان می پردازد.

جهت هماهنگی و مشاوره رایگان از طریق تماس با ما با گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با سلام واحترام
    اميدوارم روز زيبايي داشته باشين

    ميتونم اين دوره رو انلاين خريداري كنم؟ ايا اين قابليت در سايت شما موجود است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا