خانه / دپارتمان آموزش / آموزش پذیرایی و تشریفات / آموزش شرح وظایف پرسنل خدمات بیمارستان
آموزش شرح وظایف: پرسنل خدمات بیمارستان(وظایف خدمتگذار بیمارستان)
آموزش شرح وظایف: پرسنل خدمات بیمارستان(وظایف خدمتگذار بیمارستان)

آموزش شرح وظایف پرسنل خدمات بیمارستان

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

آموزش شرح وظایف: پرسنل خدمات بیمارستان

آموزش منابع انسانی هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری جهت توسعه به شمار می رود. در این میان گروه آموزشی نوشیجان جهت بهبود وضعیت پرسنل بیمارستان ها اقدام به برگزاری آموزش های جهت کارکنان غیر درمانی بیمارستان ها نموده است.

سوالات مهمی که قبل از آموزش توسط کارشناسان ما از در خواست کنندگان دوره آموزشی پرسیده می شود:

1-چه کسانی در دوره شرکت می کنند؟

2-وظایف اصلی کارکنان بطور خلاصه چیست ؟

3-چه نقصی در انجام وظایف افراد دیده شده است؟

4-شما بعد از آموزش چه انتظاری از افراد دارید؟

آموزش شرح وظایف خدمه بیمارستان(کارکنان خدماتی بیمارستان)

آموزش شرح وظایف خدمه بیمارستان(کارکنان خدماتی بیمارستان) آموزش پرسنل خدماتی بیمارستان ها

بطور حتم هر زمان بیمار و یا همراه یک  بیمار وارد ساختار بیمارستان می شود از نوع رفتار و گفتار کارکنان و همچنین پوشش و ظاهر کارمندان از یک طرف و نظافت وتمیزی فضاهای موجود در بیمارستان از طرف دیگر به قضاوت در مورد آن بیمارستان و کارکنان آن می پردازد.

از آنجا که ریاست بیمارستان ها به دنبال جذب بیماران و بهتر بگوییم مشتری مداری و رضایت مراجعه کنندگان هستند، رعایت اصول حرفه ای در انجام وظایف لازم وضروری به نظر می رسد.

ما وظایف کارکنان را به دو بخش اصلی تقسیم می کنیم:

1-وظایف عمومی

2-وظایف خصوصی

در بخش وظایف عمومی کلیه افرادی که در یک بیمارستان مشغول به فعالیت هستند ملزم به رعایت موارد ذیل هستند:

1-آداب معاشرت و الگو های رفتاری (نوع صحبت کردن- ایستادن- گوش دادن و….)

2-بهداشت فردی (رسیدگی به ظاهر – پوشش و….)

رعایت این دو اصل برای کلیه نیروهای غیر درمانی که شامل آبدارچی- بیمار بر -راننده – تلفنچی – نگهبان – خدمتکار –آزمایشگاه- خدمتکار بخش و…می باشد اهمیت دارد.

 انجام وظایف خصوصی افراد است.

در انجام وظایف خصوصی برای هر فرد شرح وظایف مشخصی تعریف می شود وآن فرد ملزم به رعایت کلیه قوانین در اجرای درست وظایف خود می باشد. هرگونه اشتباه در انجام وظایف خصوصی و یا امور عمومی می تواند تاثیر منفی روی مشتریان بیمارستان داشته باشد.آموزش کلید موثر در جلوگیری از خطا ها و اشتباهات احتمالی است. اجرای آموزش موجب کارایی بالاتر و بهبود عملکرد کارکنان خواهد بود

موسسه آموزشی نوشیجان با استفاده از مدرسان مجرب اقدام به برگزاری دوره آموزش شرح وظایف خدمه بیمارستان(کارکنان خدماتی بیمارستان) جهت ارتباط موثر با بیمار نموده است. شما می توانید جهت اموزش در محل بیمارستان با ما تماس بگیرید

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید