خانه / دپارتمان آموزش / آموزش پذیرایی و تشریفات / هفت مرحله در آموزش موثر نیروی انسانی بخش خدمات
هفت مرحله در آموزش موثر نیروی انسانی بخش خدمات2

هفت مرحله در آموزش موثر نیروی انسانی بخش خدمات

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

هفت مرحله در آموزش موثر نیروی انسانی بخش خدمات

 

مطمئنا تمام ارگان‌ها جهت توسعه نیروی انسانی خود، برای آن‌ها آموزش‌هایی را در نظر می‌گیرند و در پایان آموزش به دنبال اثربخشی آن می‌باشد .

در این میان موسسه خدمات گردشگری نوشیجات به این مهم پی برده استکه آموزش اگر بخواهد به یادگیری تبدیل شود باید پیش زمینه‌ای را برای آن فراهم کنید که شامل موارد زیر می‌باشند.امروز روی سخنم با سرپرستانی است که قصد دارند برای نیروهای تحت امر خود دوره آموزشی برگزار نمایند.تا بتوانند کاربری نیروهای خود را افزایش دهند.

در این مقاله در نظر دارم کلیه تجربیاتی که از سال 1383 تا به امروز در امر آموزش کسب نموده ام را بصورت مختصر و مفید در اختیارتان قرار دهم تا در صورتی که قصد برگزاری آموزش را داشتید برای مفید به فایده باشد.

اول: بدانید آموزش هزینه نیست مطمئنا یک سرمایه گذاری بلند مدت است که می توانید سال ها از آن استفده ببرید.

دوم: حتما از اشخاصی که در امر آموزش نیروهای خدماتی – تشریفاتی و پذیرایی هم بصورت آکادمیک و هم عملی تجربه دارند استفاده کنید و خودتان از آموزش دادن به نیروهای تحت امر خودداری نمایید  چراکه آنها فکر میکنند شما میخواهید وظایفی را به زور به آنان قالب نمایید.

سوم: هرکس که با بنده (حسین رحمتیان ) جهت آموزش تماس میگیرد یکی از شروط واجب در برگزاری آموزش را وجود  سرپرست نیروها از ابتدا تا انتهای آموزش اعلام میکنم زیرا اگر سرپرست حضور نداشته باشد در پایان آموزش نمی تواند مراحل کنترلی را بر نیروهای خود اعمال نماید.

چهارم: با توجه به اینکه فراموشی از مهمترین خصایص یک انسان است و معمولا هر شخصی راحت ترین روش را (هر چند اشتباه) برای انجام امور استفاده میکند و به انجام چنین اعمالی عادت می نماید

لذا پیشنهاد می شود از چک لیست های که بصورت رایگان در سایت قرار داده ایم به مدت یک ماه استفاده نمایید تا بتوانید عادت های اشتباه پرسنل خود را به عادتی صحیح بدل کنید.

نیروی خدماتی - هفت مرحله در آموزش موثر نیروی انسانی بخش خدمات

پنجم : با توجه به تغییرات همیشگی علوم مخصوصا در حوزه تشریفات پیشنهاد می شود دوره های آموزشی فقط برای یک بار نبوده و بعد از گذشت سه سال مجدد جهت بازآموزی دوره را برگزار نمایید.

ششم:در صورت امکان تعداد نفرات شرکت کننده را در دوره آموزشی کمتر قرار داده (حداکثر 15 نفر) تا مدرس بتواند با یک یک افراد تعامل داشته و بصورت عملی فعالیت آنان را تحت نظر قرار دهد.

هفتم: سرپرستان برای مدت کوتاهی (حداقل 30دقیقه) پرسنل خود را با مدرس تنها گذاشته تا آنها نیز بتوانند بدون محدودیت مشکلات احتمالی خود را بیان نموده تا بتوان نتیجه بهتری از دوره حاصل نمود.

over thinking2 - هفت مرحله در آموزش موثر نیروی انسانی بخش خدمات

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید