خانه / مدرسان موسسه / رزومه حسین رحمتیان (مدرس تشریفات و توسعه کارکنان)
رزومه حسین رحمتیان مدرس رسمی هتلداری و گردشگری

رزومه حسین رحمتیان (مدرس تشریفات و توسعه کارکنان)

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

حسین رحمتیان مدرس رسمی هتلداری و گردشگری - رزومه حسین رحمتیان (مدرس تشریفات و توسعه کارکنان)رزومه حسین رحمتیان مدرس  موسسه هتل داری و گردشگری نوشیجان 

  نام و نام خوانوادگی : حسین رحمتیان

تلفن ثابت: 88398748(021)

  تلفن همراه : 09120935196

  ایمیل: info@nooshijanco.ir

 وب سایت: www.nooshijanco.ir

مدارک تحصیلی  و آموزشی:

  • لیسانس مدیریت هتلداری و گردشگری
  • کارشناس ارشد برنامه ریزی گردشگری
  • دوره تخصصی راهنمای ایرانگردی و جهانگردی (سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
  • دوره مدیر فنی دفاتر خدمات گردشگری بند (ب) سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
  • دوره تخصصی راهنمای گردشگری ورزشی زیر نظر انجمن گردشگری ورزشی کشور
  • دوره بین المللی مدیریت و رهبری ورزشهای همگانی CLC
  • کنترل هزینه ها در بخش غذا و نوشابه هتل (سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
  • مدیریت تشریفات و مراسم در هتل (سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
  • مدیریت پذیرایی و میزبانی غذا و نوشابه در هتل (سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
  • مسئول آشپزخانه هتل (کترینگ) (سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
  • دوره های مدیر پروژه – دوره خلاقیت – دوره مدیریت آموزشی – دوره دسر ساز بین الملل – دوره غذا ساز فوری (fast food)دوره بازاریابی خلاق – دوره تخصصی GPS – دوره عکاسی دیجیتال مقدماتی – دوره عکاسی دیجیتال پیشرفته

سوابق آموزشی:

  • تدریس رشته های مختلف هتل داری  و گردشگری از سال 1383 شامل:
  • آموزش دوره های هتل داری شامل: مدیر هتل، سرپرست رستوران، مدیر خانه داری، اتاقدار هتل، مدیر فرانت آفیس، میز آرای هتل ، متصدی خدمات مجالس، مدیر غذا و نوشابه، مدیر مراسم و جشن ها، فنون پذیرایی و تشریفات، اصول و فنون مذاکره
  • آموزش دوره های گردشگری شامل: مدیر دفاتر خدمات گردشگری، مدیر فنی بند (ب)، مدیر تور، مدیر اردو، راهنمای گردشگری عمومی ، راهنمای گردشگری فرهنگی، راهنمای موزه، راهنمای طبیعت گردی, مربی گردشگری کودکان، راهنمای گردشگری ورزشی، راهنمای گردشگری سلامت، مدیر روابط عمومی
  • آموزش کلیه نیروی انسانی مهمانسرای جهانگردی شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۳۹۱
  • برگزاری دوره تشریفات در بانک تجارت منطقه شمالغرب تهران۱۳۹۲
  • برگزاری دوره آموزش آبدارچیان بانک شهر تهران ۱۳۹۲
  • برگزاری دوره آموزش پیشخدمتان شرکت ایمن سازه فدک تهران ۱۳۹۲
  • آموزش کلیه نیروی انسانی هتل پردیس مبارکه۱۳۹۲
  • آموزش فنون پذیرایی و تشریفات در شبکه جهانی تهران 1392(PRESS TV)
  • آموزش آبدارچیان پژوهشکده سیستم های صنعتی تهران۱۳۹۲ (دو دوره)
  • آموزش فنون پذیرایی و تشریفات در سایت هسته ای نطنز 1392
  • آموزش کارکنان خدماتی شرکت ورق خودرو چهارمحال1392
  • آموزش (شرکت آفتاب تجارت سامان ) شرکت تامین نیروی بانک سامان تهران(دو دوره) 1393
  • آموزش دوره تشریفات و ارتباطات دبیرستان دخترانه نمونه مردمی سلمان منطقه 16 تهران 1393
  • آموزش دوره تشریفات و هتلینگ بیمارستان شهید صدوقی یزد 1393
  • آموزش تشریفات و فنون پذیرایی شرکت مهندس مشاور آتک تهران 1393
  • آموزش کارشناسان گردشگری منطقه آزاد اروند در آبادان (دو دوره) 1393
  • آموزش پرسنل خدماتی شرکت هواپیمایی آتا تهران(1393)
  • آموزش آبدارچیان و نظافتچیان دانشکده حقوق دانشگاه تهران (1393)
  • آموزش کارکنان خدماتی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران (1393)
  • آموزش کارکنان خدماتی موسسه شهرستان ادب (1393)
  • آموزش کارکنان خدماتی شرکت بانی چاو وابسته به شرکت مواد غذایی کاله (1393)
  • آموزش نیروی خدماتی شرکت فولاد هرمزگان (۱۳۹۴)
  • آموزش شش دوره (تعداد ۱۳۰ نفر) از کارکنان نظافتچیان و آبدارچیان پالایشگاه نفت اصفهان (۱۳۹۴ تابستان)
  • آموزش تشریفات بین الملل شرکت ناب تجارت پویا (۱۳۹۴ تابستان)
  • آموزش پرسنل پذیرایی شرکت صنایع شهید کلاهدوز (۱۳۹۴ تابستان)
  • آموزش پرسنل بل من و چمدان بر هتل شیخ بهایی اصفهان ( تابستان ۱۳۹۴)
  • آموزش نیروهای خدماتی شرکت ایران نارا سهامی خاص ( تابستان ۱۳۹۴)
  • آموزش پیشخدمت اداری کارگاه آرمان فراز پیمان (تابستان ۱۳۹۴)
  • آموزش پیشخدمت های مجتمع آموزشی مفید- مدارس (تابستان 1394)
  • آموزش پیشخدمت و پذیرایی پژوهشگاه مواد و انرژی (تابستان 1394)
  • آموزش پشخدمت اداری و صنعتی سیمان آبیک (مهر 1394)
  • آموزش نیروی خدماتی و نگهبانی شرکت توسعه فن افزار توسن (مهر 1394)
  • آموزش پذیرایی و تشریفات شرکت فاضلاب تهران (مهر 1394)
  • آموزش پرسنل سرمیزبان، میزبان و کمک میزبان رستوران آرک آ (آبان 1394)
  • آموزش پرسنل تشریفاتی شرکت تعالی تجارت ماندگار (آذر 1394)
  • آموزش پرسنل سر میزبان، میزبان و کمک میزبان رستوران زاکرس (آذر 1394)
  • آموزش کارکنان سازمان خدمات شهری، شهرداری نظرآباد (دی 1394)
  • آموزش فنون پذیرایی و تشریفات کل مجموعه تالار و رستوران شاهکار (بهمن 1394)
  • آموزش نیروی خدماتی کانون زبان ایران (بهمن 1394)
  • آموزش مدیریت خدمات غذایی بیمارستان عسگریه اصفهان (اسفند 1394)
  • آموزش پرسنل خدماتی و تشریفاتی شرکت دانش پژوه بنادر ایرانیان (اسفند 1394)
  • آموزش مدیریت تشریفات و میزبانی ویژه رستوران سنتی دهکده گردشگری زیتون قم (اردیبهشت 1395)
  • آموزش کارکنان مجموعه رستوران های شرکت گاز پارس جنوبی در شهرستان جم (خرداد 1395)
  • آموزش کارکنان مجموعه رستوران های پالایشگاه نفت اصفهان (تیر 1395)
  • آموزش نیروی خدماتی موسسه علمی و کاربردی سپهر اصفهان (مرداد 1395)
  • آموزش کارکنان خدماتی پیشگامان توسعه ارتباطات تهران (شهریور 1395)
  • آموزش کارکنان شرکت مسکن ایرانیان تهران (آبان 1395)
  • آموزش پذیرایی و تشریفات ویژه کارکنان نهاد نمایندگی رهبری (آبان 1395)
  • آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران هتل 5 ستاره امیر کبیر اراک (آذر 1395)
  • آموزش کارکنان پذیرایی شرکت سرمایه گذاری ساتا تهران (دی ۱۳۹۵)
  • آموزش نیروهای پذیرایی و تشریفات شرکت توسعه انرژی پاد (دی ۱۳۹۵)
  • آموزش دوره سرپرست مهمانسراهای سازمانی و شرکتی در پالایشگاه نفت اصفهان (اسفند ۱۳۹۵)
  • همکاری با مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران آموزش سرپرستان خدمات (اسفند ۱۳۹۵)
  • آموزش پیشخدمتان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان (اسفند 1395)
  • آموزش فنون پذیرایی ویژه پذیرایی در نمایشگاههای بین المللی موسسه ثامن الائمه (فروردین 1396)
  • آموزش نیروی خدماتی بیمارستان غرضی وابسته به تامین اجتماعی اصفهان ( فروردین 1396)
  • آموزش فنون پذیرایی و تشریفات شرکت فولاد ارفع اردکان یزد (اردیبهشت 1396)
  • آموزش نیروی خدماتی شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی اصفهان (اردیبهشت 1396)
  • آموزش اصول و فنون پذیرایی حرفه ای ویژه آبدارچیان شرکت پالایشگاه نفت اصفهان (خرداد 1396)
  • آموزش پیشخدمت اداری ویژه نیروی نظافت چی و آبدارچی شرکت توزیع برق یزد (خرداد 1396)
  • آموزش حرفه ای آبدارچیان و نظافتچیان وزارت صنایع دفاع (برای دومین بار ) خرداد 1396)
  • آموزش کلیه کارکنان شرکت خدمات منازل آچار فرانسه (تیر ۱۳۹۶)
  • آموزش مدیریت انبار مواد غذایی شرکت پالایشگاه نفت اصفهان (شهریور 96)
  • آموزش کلیه نیروهای خدماتی مجتمع آموزشی حکمت شهر ری (شهریور 96)
  • آموزش تشریفات و فنون پذیرایی گروه صنعتی گلرنگ (شهریور 96)
  • آموزش نیروی خدماتی شرکت طراحی پالایش نفت ODCC اصفهان (شهریور 1396)
  • آموزش پرسنل شرکت شهر فرودگاهی فرود گاه امام خمینی (ره) (مهر 1396)
  • آموزش ارتباطات و آداب معاشرت روزنامه هم وطن امروز (مهر 1396)
  • آموزش تشریفات و پذیرایی انرژی هسته اصفهان شرکت سوره (آبان 1396)
  • آموزش پذیرایی و تشریفات شرکت پاکندکار کورش (آذر 96)
  • آموزش توانمند سازی مدیران آژانس های گردشگری منطقه آزاد اروند (آذر 1396)
  • آموزش تخصصی و حرفه ای پذیرایی شرکت بین المللی اریسا اصفهان (آذر1396)
  • آموزش پیشخدمت اداری شرکت بیمه کارآفرین تهران (دی 1396)
  • آموزش پیشخدمت اداریشرکت بیمه تعاون تهران (دی1396)
  • آموزش پیشخدمت اداری شرکت صبا نور تهران (بهمن 1396)
  • آموزش پرسنل نظافتچی- بیماربر – تشریفات پذیرایی و کافی شاپ بیمارستان میلاد لاهیجان (بهمن 1396)
  • آموزش پرسنل آبدارچی بانک صنعت و معدن تهران (بهمن 1396)
  • آموزش نیروی خدمات ساختمان مرکزی و شعب بانک توسعه تعاون(اسفند 1396)
  • آموزش نیروی خدمات، آبدارچی و خانه داری شرکت پتروشیمی جم عسلویه (اسفند 1396)
  • آموزش پیشخدمتی در شرکت اسنپ (اسفند 1396)
  • آموزش خدمات خانه داری و آبدارچی در سایت شرکت زرشوران شهر تکاب(اسفند 1396)
  • آموزش کلیه پرسنل میزبان و سرمیزبان رستوران صوفی مراغه(اسفند 1396)
  • آموزش پرسنل تشریفات شرکت پتروشیمی جم در تهران (فروردین 1397)
  • آموزش رانندگان شرکت ساروج بوشهر در شهر کنگان (فروردین 1397)
  • آموزش نیروی خدماتی شرکت صنایع پتروشیمی اصفهان (اردیبهشت 1397)
  • آموزش نیروی خدماتی شرکت فولاد آلیاژ اصفهان (اردیبهشت 1397)
  • آموزش کارکنان مجموعه رستوران های شرکت گاز پارس جنوبی در شهرستان جم (دومین بار) (خرداد 1397)
  • آموزش کارکنان پذیرایی اداری موسسه فرهنگی بقیه الله (خرداد1397)
  • آموزش کلیه کارکنان خدماتی بانک صنعت و معدن تهران (دومین دوره) (تیر 1397)
  • آموزش کلیه کارکنان خدماتی و تشریفاتی بانک حکمت ایرانیان (مرداد97)
  • آموزش تشریفات اداری شرکت تامین سرمایه تمدن (مرداد 97)
  • آموزش تشریفات و پذیرایی اداری شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت (مهر 97)
  • آموزش مدیریت توزیع غذا بیمارستان مهرآیین لواسان (مهر 97)
  • آموزش کارکنان پذیرایی و سرپرستان مهمانسراها در شرکت فولاد ارفع اردکان (مهر 97)
  • آموزش تشریفات رانندگان صندوق بازنشستگی کشور (مهر 1397)
  • آموزش میزبان رستوران ترکی آپستروف تهران(آبان 1397)
  • آموزش رانندگان تشریفات اداری شرکت صنایع فولاد کرمان (ابان97)
  • آموزش کارکنان آبدارچی سیمان دلیجان (آذر 97)
  • موزش کارکنان جدید الاستخدام (نظافتکار صنعتی)پالایشگاه نفت اصفهان(آذر 97)
  • آموزش پیشخدمت اداری شرکت پرداخت الکترونیک سداد (آذر 97)
  • آموزش کارکنان تشریفاتی شرکت پایانه های داده ای نوین (دی 97)
  • آموزش تشریفات و مهمانداری کارکنان شرکت بین المللی BAT (دی 97)
  • آموزش رانندگان و کارکنان خدماتی بانک مهر اقتصاد (آذر و دی 97)
  • آموزش کارکنان خدماتی پوشاک جین وست (دی 97)
  • آموزش رانندگان تشریفاتی شرکت پتروشیمی اصفهان(دی 97)
  • آموزش کارکنان خدماتی هلدینگ گلرنگ (دی 97)
  • آموزش پرسنل خدماتی بهزیستی در سطوح مختلف(بهمن97)
  • آموزش سرپرستان خدماتی برق منطقه ای اصفهان(اسفند 97)
  • آموزش تشریفات اداری شرکت راد طب (مخصوص کلیه پرسنل) (1398)
  • آموزش کارکنان خدمات و تشریفات کاشی تکسرام (1398)
  • آموزش کارکنان نظافتچی، آبدارچی، رستوران و کمپاس شرکت پالایش گاز لامرد (1398)
  • آموزش میزبان و سرمیزبان فوت کورت پلاتین تهران (1398)
  • آموزش کارکنان شرکت هادی شهر وابسته به شهرداری تهران (1398)
  • آموزش کلیه نیروهای خدماتی اداره استاندارد تهران (1398)
  • آموزش مدیریت و میزبانی تالار پذیرایی میرداماد اهواز (1398)
  • آموزش نیروهای جدیدالاستخدام نظافتکار صنعتی شرکت پالایش نفت اصفهان(1398)
  • آموزش 150 نفر نیروی خدماتی شعب و حوزه مرکزی بانک کوثر (1398)
  • آموزش مدیران روابط عمومی در موسسه هتلداری و تشریفات نوشیجان(1398)
  • آموزش کارکنان خدماتی شرکت بین المللی ستاره تدارک دریا (1398)
  • آموزش کارکنان خدماتی و تشریفاتی 3P قم (1398)
  • آموزش سالن کار رستوران در هتل پردیس مبارکه (1398)
  • آموزش سرپرستان و مدیران نقلیه-خدمات عمومی و مهمانسراهای پالایشگاه اصفهان(1398)
  • آموزش تشریفات و مهمان پذیری ویژه ادارات دولتی استان هرمزگان با دعوت سازمان برنامه و بودجه(1398)
  • آموزش تشریفات و ارتباط با مشتری کارکنان هلدینگ مهیمن (1398)
  • آموزش کارکنان خدمات بانک مهر اقتصاد (تهران غرب) (1398)
  • آموزش کارکنان خدمات کلیه شهرستان های استان اصفهان (1398)
  • آموزش کارکنان خدماتی و نظافتچی کمیته امداد استان اصفهان (1398)
  • آموزش نیروهای خدمات و حفاظت فیزیکی مدیریت امن الکتریکی کاشف (1398)
  • آموزش مسئول دفاتر مدیریت امن الکتریکی کاشف (1398)
  • آموزش کارکنان اداری شهرداری های مناطق 16 گانه اصفهان (1398)

سمت ها و سوابق کاری مرتبط:

  • مدرس سازمان فنی و حرفه ای کشور با سمت مربی هتلداری و گردشگری از سال 1383 تاکنون
  • داور منتخب مسابقات مهارت شغلی شرکت توزیع برق
  • مدرس تخصصی عکاسی پیشرفته و خبری
  • کارشناس رسمی دادگستری رشته هتلداری و گردشگری
  • دبیر کمیته تخصصی کارشناسان انجمن گردشگری ورزشی کشور
  • نماینده مربیان مرکز آموزش هتلداری و گردشگری استان اصفهان
  • عضو تخصصی کمیته برنامه ریزی درسی هتلداری و گردشگری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
  • عضو تخصصی انجمن آمایش سرزمین ایران دانشگاه اصفهان
  • مدیر پروژهشرکت خدمات گردشگری نوشیجان بمدت ۶ سال
  • یک سال سابقه کار در شرکت بین المللی ایران جهانگرد تهران از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰
  • یک سال سابقه کار در شرکت خدمات مسافرتی یاسمین پارسه تهران از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱
  • یک دوره فعالیت سه ماهه در شرکت خدمات گردشگری پردیسان گشت تهران در سال ۱۳۸۱

سوابق پژوهشی:

  • تدوین 31 استاندارد آموزشی هتلداری و گردشگری در سازمان آموزش فنی و حرفه کشور در سال 1393
  • تدوین 12 پودمان آموزشی ویژه تربیت مربی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری
  • ارائه مقاله بین المللی در چهارمین کنگره جغرافیدانان جهان اسلام با موضوع:

“The Role of Islamic Architectural Tourism Attractions in Cultural Unity in Islamic Countries”

  • ارائه مقاله ملی «تاثیر گردشگری شهری بر شکل گیری عناصر فضایی در شیراز» در همایش هزاره سوم
  • مقاله بین المللی «بررسی تاثیرات ورود گردشگران بر توسعه فرهنگی منطقه خلیج فارس » در همایش خلیج فارس
  • مقاله برتر سومین سمینار برند درگردشگری با عنوان « برند سازی خلاق و ایجاد مزیت رقابتی در مقاصد گردشگری»
  • مقاله علمی- ترویجی « بررسی تاثیرات ورود گردشگران بر توسعه فرهنگی منطقه خلیج فارس »
  • نقش آموزش مجازی در گردشگری و هتلداری(مطالعه موردی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری اصفهان)
  • تحلیل عوامل موثر بر پذیرش آموزش های مجازی

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید