خانه / دوره های آموزش حضوری / آموزش در محل کار شما / آموزش تشریفات و مراسم در هتل
آموزش تشریفات و مراسم در هتل

آموزش تشریفات و مراسم در هتل

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

آموزش تشریفات و مراسم در هتل

چه کسانی از این آموزش بهره می برند؟

مدیران هتل ها؛

مدیران داخلی هتل؛

مدیران تشریفات و غذا و نوشابه در هتل ها؛

دانشجویان گردشگری و هتلداری؛

مدیران روابط عمومی؛ خدمات و تشریفات اداری در سازمان ها و شرکت ها ؛

مدیران داخلی رستوران؛

مدیران تالارهای پذیرایی ومدیران  موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس؛

پیمانکاران مرتبط ؛

مدیران اجرایی و سوپروایزرها؛

و تمامی دیگر علاقه مندان.

هدف از آموزش تشریفات و برگزاری مراسم در هتل چیست؟

آشنایی دست اندرکاران وعلاقه مندان به راه اندازی ومدیریت رستوران ؛ تالارهای پذیرایی ؛ موسسات  برگزاری ضیافتهای خصوصی و مجالس و پیمانکاران ؛ بر گزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس و پیمانکاران با اصول بنیادین خدمات پذیرایی ؛ چگونگی قراردادهای پیمانی ؛قوانین ومقررات جاری مواد غذایی ؛ مسائل مربوط به کیفیت خدمات و کیفیت موادغذایی در تمامی مراحل ؛کسب اطلاعات درمورد پخت وآشپزی به منظور ایجاد کنترلهای لازم آشنایی نسبی با مدیریت آشپزخانه برنامه ریزی های شغلی تهیه منو و مسائل مربوط به اموراجرایی برگذاری ها الزامات وتوانمندی ها.

هتلداری - آموزش تشریفات و مراسم در هتل

چه مواردی در این دوره به شما آموزش داده می شود؟

1- آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص

Special events  2- انواع مراسم خاص

3- بازاریابی و رقابت در برگزاری مراسم

4- هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم

5- تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم

6- طراحی مکان برگزاری مراسم

7- امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم

8- مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم.

9- سیستم های ارتباطی در مراسم.

10- طراحی دکور و صحنه در مراسم.

11- نحوه چیدمان صندلی در مراسم.

12-ارائه خدمات به افراد با نیازمندی های خاص( معلولین)

13-پارکینگ اتومبیل ها در مراسم.

14-محل و چگونگی ورود و خروج میهمانان در مراسم

15-طراحی مکان ارائه اطلاعات به میهمانان.

16-صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان.

17-پذیرش و ثبت نام میهمانان.

18-سیستم حمل و نقل وسایل؛تجهیزات و میهمانان

19-تهیه و اهدای جوایز.

20-سبزی آرایی ومیوه آرایی.

21-ایمنی؛امنیت و شرایط اضطراری.

22-پذیرایی غذا و نوشابه در مراسم.

23-اختتامیه و جمع آوری محل برگزاری مراسم.

24-استقبال و بدرقه میهمانان مهم.

کارگاه آموزشی  یا کارورزی : دارد 

پیش نیاز های لازم جهت شرکت در دوره آموزشی:دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و سابقه کار مرتبط .

به توصیه های ما توجه کنید: داشتن روحیه میهمان نوازی و خوشرویی ؛ علاقه به مشاغل خدماتی و صبر و تحمل چرا که مهمان مسئولیتی در قبال خستگی ناشی از کار شما ندارد .

نوع گواهی نامه صادره گواهی نامه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

One comment - vv p l o c ke r .c o m

  • سلام ! حدس بزنید
  • با سلام تحقیقی دانشگاهی در ارتباط با فرایند اجرای مراسم تشریفات در یکی از موسسات یا مجالس را دارم ممنون میشم اگر مطالبی چیزی وجود داشت و در دسترس دارید بایم ایمیل کنید