آموزش پذیرایی و تشریفاتمقالات

مدرس اصول پذیرایی و تشریفات( آموزش کارکنان خدماتی)

4.8/5 - (39 امتیاز)

مدرس اصول پذیرایی و تشریفات( آموزش کارکنان خدماتی)

سلام حسین رحمتیان هستم مدرس اصول پذیرایی و تشریفات( آموزش کارکنان خدماتی)، امروز قصد دارم ویژگی های مدرس تشریفات و پذیرایی را دراین مقاله خدمتتان ارائه دهم لطفا با من همراه باشید.

مدرس اصول پذیرایی و تشریفاتویژگی های مهارتی مدرس اصول پذرایی و تشریفات

الف-تحصیلات مرتبط:

برخلاف نظر بسیاری از افراد که فقط تجربه را ملاک برای آموزش می دانند، باید عنوان کنم که معمولا تحصیلات مرتبط همراه با تجربه تاثیر بهتری در انتقال مطالب داشته و به یادگیری پایدار منجر می گردد.

چه بسا از افرادی که در شغلی  یا مهارتی تجربه دارند وانتقال تجربه آنها به دیگران در زمان طولانی تری انجام می گیرد

به این دلیل که آنان از ابتدا با روش های تدریس و ارائه مطلب آشنا نبودند.

ب- مهارت اجرایی مدرس اصول پذیرایی و تشریفات:

وقتی مدرسی سالها در آموزش های ویژه صنایع فعالیت دارد و سابقه درخشانی در زمینه تشریفات اداری داشته و هنوز هم به عنوان سرپرست خدمات اداری مشغول به انجام وظیفه است

و از طرفی بسیاری از ارگانها و شرکت های بزرگ در کشور را به عنوان آموزش در صنایع از طرف سازمان خود مامور بوده و تجربه کرده پس بنابراین جای تردیدی از نظر انتقال تجارب و مهارت خود  باقی نمی گذارد.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  مبانی کنترل هزینه در رستوران

اینجانب حسین رحمتیان به عنوان مدرس اصول پذیرایی و تشریفات در کلاس های آموزش تشریفات و آداب معاشرت این موضوع را به شرکت کنندگان در دوره اعلام می دارم که اگر شما تجربه کار در یک شرکت یا سازمان را دارید من تجربه صدها سازمان و تشکیلات اداری را به شما منتقل می کنم؛این یک مجموعه اطلاعاتی است که فقط به صورت عملی و آموزش حضوری در محل اشتغال کارکنان امکان پذیر است.

مدرس اصول پذیرایی و تشریفات

ج- آموزش های کارگاهی توسط مدرس اصول پذیرایی و تشریفات:

از جمله موارد مهم در آموزش و تدریس  اصول پذیرایی و تشریفات انجام فعالیت های کارگاهی توسط شرکت کنندگان است که این امر هم موجب ماندگاری اطلاعات می شود وهم اینکه افراد به نقاط قوت و ضعف خود پی می برند. که در صورت داشتن نقاط قوت ، تشویق شده و تجربه انها به دیگران منقل می گردد، ودر صورت داشتن موارد منفی در انجام وظایف تذکرات لازم جهت رفع نقص عملکرد آنها داده می شود و تا یادگیری کامل پیگیری می گردد.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  نگاهی به علل ضعف صنعت گردشگری در ایران

د- ارزیابی و کنترل بعد از آموزش توسط مدرس اصول پذیرایی و تشریفات:

به زعم اینجانب به عنوان مدرس اصول پذیرایی و تشریفات آنچه که باعث تاثیر پذیری و کارآیی بیشتر آموزش می شود انجام امور و عملیات کنترلی و ارزیابی بعد از آموزش است چرا که بسیاری از مدرسان هیچگونه راهکاری برای اثر بخشی اموزش ارائه نمی دهند .

دراین خصوص گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان بعد از سالها تجربه آموزشی در سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک به این مهم دست یافته که با طراحی چک لیست نظارتی برای آبدارچیان، نظافتچیان، رانندگان ،مهمانسراها دولتی و هتل ها و بخش حراست به کنترل آموزش های ارائه شده اهمیت دهد. وهمچنین با طراحی سولات نظر سنجی از مدیران و سرپرستان متوجه تغییر یا عدم تغییر پرسنل آموزش دیده می گردد.

ه- آشنایی مدرس اصول پذیرایی و تشریفات با میزان اطلاعات کارکنان :

بسیاری از سرپرستان خدمات و مسئولان دفاتر مدیران علاقمند هستند میزان تغییر کارکنان خود را بعد از دوره آموزشی احساس کنند در این مورد گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان با طراحی سوالات کلیدی به عنوان پیش آزمون و پس آزمون به این مهم دست یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا