دانلود جزوه و سوال دیپلم گردشگری
کارگاه وسمینارها

دوره فنون پذیرایی ومهمانداری اداری شرکت پایانه‌های داده‌ای نوین

4.3/5 - (9 امتیاز)

 پذیرایی و مهمانداری اداری شرکت پایانه‌های داده‌ای نوین(گزارش دوره)

دوره اصول پذیرایی و تشریفات ویژه نیروهای خدماتی از سال 1389 به‌صورت کاملاً کاربردی و مرتبط با شرح وظایف شغلی نیروهای خدماتی توسط گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان برای کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌گردد.

تجربه چند سال اخیر نشان داده، اگر بعد از آموزش هیچ‌گونه بازخوردی (تغییر رفتار کارکنان خدماتی) دریافت نشود و یا رفتار سلیقه‌ای از آنان خواسته شود، اثربخشی آموزش ارائه‌شده به حداقل ممکن می‌رسد.

آموزش پذیرایی

لذا جهت بالا بردن تأثیر آموزش‌های ارائه‌شده موارد ذیل پیشنهاد می‌گردد.

  • جهت منظم و استاندارد شدن رفتار شغلی کارکنان خدماتی از چک‌لیست‌های کنترلی به‌صورت تصادفی استفاده نمایید.
  • جهت تثبیت آموزه‌ها از آنان رفتار سلیقه‌ای که مغایر با آموزش باشد درخواست نکنید.
  • برای هماهنگی بین مسئولین دفاتر و کارکنانپذیرایی ومهمانداری، پیشنهاد می‌شود مسئولین دفاتر در دوره ارتباط مؤثر شرکت نمایند.
  • سرپرست مستقیم کارکنان خدماتی باید رابطه‌ای خاص با زیردستان داشته باشد به‌طوری‌که ازیک‌طرف با کارکنان خود دوست بوده و از طرف دیگر کارکنان خدماتی خواسته‌های وی را که در جهت منافع شرکت می‌باشد را به‌صورت کامل اجابت نمایند
  • سرپرست مستقیم کارکنان خدماتی باید روحیه کار تیمی را در نیروهای پذیرایی و مهمانداری خود زنده نموده تا کارایی آنان را افزایش دهد.
پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش کارکنان پذیرایی شرکت مسکن ایرانیان

گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان از سال 1384 تا کنون دوره پذیرایی و مهمانداری اداری را برای بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک توسط اساتید مجرب برگزار نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا