کارگاه وسمینارها

آموزش نیروی خدمات بیمه تعاون (آبدارچی-نظافتچی و نگهبانان)

4.8/5 - (33 امتیاز)

آموزش پذیراییآموزش نیروی خدمات بیمه تعاون (آبدارچی-نظافتچی و نگهبانان)

آموزش از ارکان اصلی هر کسب وکاری به حساب می آید و جهت حفظ و حراست از سرمایه مادی، ما نیازمند  به آموزش منابع انسانی خود هستیم. در این میان شرکت های خصوصی با پی بردن به این مهم و جهت بالابردن کارایی نیرو های خود و همچنین در جهت رقابت با سایر رقبا آموزش را در کلیه سطوح سازمانی برگزار می نمایند.

یکی از بخش های مهم هر سازمان که تقریبا نوک پیکان به حساب می آید و گاهی ضامن اعتبار هر مدیریتی  به حساب می آید نیروی خدمات آن سازمان است که به دلیل اهمیت زیاد نیازمند به آموزش مستمر هستند و کلیه سرپرستان با طرح یکسری از سوالات متداول متوجه نیاز آموزشی این گروه می شوند.

شرکت بیمه تعاون نیز با درخواست دوره از گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان سعی بر این دارند تا نیاز خود را برآورده نمایند. در این دوره نظافتچیان و آبدارچیان دفتر مرکزی و شعبات شرکت نمودند که در بین آنها سه نفر بعنوان نیروی نگهبان و انتظامات نیز حضور داشتند.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  برگزاری دوره پیشخدمت اداری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

آموزش های ارائه شده بصورت عملی و تئوری برگزار شد و از یکایک شرکت کنندگان درخواست شد تا بصورت عملی کلیه رفتارهای روزانه خود را به اجرا در آورند.در اواسط آموزش بازدیدی توسط حسین رحمتیان مدرس آموزش نیروهای خدمات  بصورت کلی از بخش های شرکت به عمل آمد و کلیه نقص های موجود در کلاس ارائه گردید تا شرکت کنندگان بصورت ملموس آموزش را درک نمایند.

رئوس مطالب آموزش نیروی خدمات

  • مشتری مداری و الگوهای ارتباط با مشتری
  • اصول میزبانی و پذیرایی
  • چگونگی رعایت بهداشت فردی و عمومی
  • مهارت نظافت محیط اداری
  • آراستگی محیط کار
  • پدافند غیر عامل شغل خدماتی
  • ارگونومی در شغل خدماتی

در پایان از کلیه شرکت کنندگان در دوره آزمون گرفته شد و با ارائه چک لیست های مخصوص آبدارخانه و نظافت سعی بر این شد تا آموزش ها موثر و کارا باشند.با توجه به اینکه نیروهای خدمات پیشانی و ویترین هر اداره محسوب می شوند هر اداره و شرکتی با دانستن شرح وظایف نیروی خدمات خود متوجه می شود که باید نیروی خود را آموزش دهد یا خیر. امروزه نیروی خدمات را به سه چهار بخش تقسیم می نماییم که شامل آبدارچی – نظافتچیان -رانندگان و انتظامات می باشند.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش پرسنل خدماتی شرکت هواپیمایی آتا

با ید بدانیم که این چهار گروه کارکنان همطراز به حساب می آیند و نسبت به صلاحدید سرپرست خدمات می توانند جایگزین یکدیگر باشند.لذا زمانیکه دوره بصورت خصوصی در یک شرکت یا اداره برگزار می شود کلیه گرو هها می توانند در دوره آموزشی شرکت نمایند.هرچند که گروه آموزشی مهارت گستر نوشیجان بصورت تخصصی آموزش های لازم و تخصصی را برای هریک از گروه های ذکر شده برگزار می نماید.

در پایان جهت برگزاری آموزش فنون پذیرایی و تشریفات ویژه نیروی خدماتی(پیشخدمت اداری)در سراسر ایران می توانید از طریق تماس با ما ارتباط برقرار نموده و یا از طریق فاکس با این موسسه مکاتبه نمایید.

آموزش کارکنان خدمات آموزش کارکنان خدمات آموزش کارکنان خدمات آموزش کارکنان خدمات آموزش کارکنان خدمات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا