خانه / کارگاه وسمینارها / آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران هتل ۵ ستاره امیر کبیر اراک
آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران

آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران هتل ۵ ستاره امیر کبیر اراک

جهت حمایت از ما، لطفا امتیاز این پست را از طریق ستاره های بالا مشخص کنید (فقط بر روی ستاره ها کلیک کنید)

آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران 

آموزش پرسنل خدماتی یکی راهبرد های اساسی در هر هتل و یا تالار و رستوران می باشد چرا که تحقق اهداف مدیران که  دسترسی به رضایت مشتری و منعاقبا بدست آوردن سود بیشتر از این راه محقق میگردد.در این میان مدیران آگاه با استفاده از مدرسان با تجربه سعی در بالا بردن مهارت های شغلی کارکنان خود دارند.

موسسه خدمات گردشگری و هتلداری نوشیجان فقط یک آموزش ارائه نمی دهد بلکه با شیوه های اصلاحی و همچنین ارزیابی های بعد آموزش به دنبال اثربخشی و کارا بودن نیروی انسانی از طریق آموزش های ارائه شده بوده و مواردی آموزشی  خود را با طرح های اثربخش نیمه کاره رها نمیکند.

آموزش پرسنل تشریفاتی رستوران هتل و همچنین تالار پذیرایی مجموعه به درخواست مدیریت انجام گرفتکه در این دوره دو روزه که بصورت کارگاه عملی و تئوری به پایان رسید بعد از آموزش مشاوره رایگان در محل تالار داده شد:

تا پیمانکاران بتوانند با تغییر شیوه پذیرایی از سرعت عمل بیشتری در این تالار 700 نفرهد برخوردار شوند.این دوره پس از ارائه یکسری فرم های کنترلی و نمونه فرم های قرار داد با رضایت کامل در خواست کنندگان به پایان رسید.

شما عزیزان در صورت درخواست آموزش می توانید با شماره تلفن های 09133113715 و 09120935196 و یا شماره ثابت 02156949089 تماس حاصل نمایید.

amirkabir - آموزش کارکنان تشریفات و میزبان رستوران هتل ۵ ستاره امیر کبیر اراک

درباره ی گروه آموزشی نوشیجان

گروه آموزشی نوشیجان حـاصل یـک تفـکر تـحول گـرا و خلاق مـحور اسـت ، فـعالـیت ما بر سه محور آموزش حضوری در محل کارشما، آموزش های غیرحضوری(مجازی) و محصولات آموزشی می چرخد و تمام سعی ما بر این خواهد بود که همیشه مشتریانی راضی و وفادار گرد هم آوریم.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

  • سلام ! حدس بزنید